نوشته شده توسط : ali
من همچنین تحریم های تازه ای را علیه نهادهایی که برنامه موشک های بالستیک ایران را حمایت می کردند، اعمال کردم و باردیگر بر اتحاد ناگسستنی خود با اسرائیل تاکید کردم.

 

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، سه شنبه شب به وقت .اشنگتن در نخستین سخنرانی خود در نشست مشترک اعضای مجلس نمایندگان و سنای آمریکا گفته است، «اکنون فصل تازه‌ای از عظمت آمریکا آغاز شده است.»

 

دونالد ترامپ در این سخنرانی که بیش از یک ساعت طول کشید تاکید کرد: غرور و افتخار ملی تازه‌ای سراسر کشور را فراگرفته است. خوشبینی مضاعف تازه ای، رویاهایی که تاکنون غیرممکن تصور می شدند را دوباره در دسترس ما قرار داده است.

 

رییس جمهوری آمریکا در این سخنرانی تصریح کرده است که طبق برنامه او برای اجرای طرح مقابله با مهاجران غیرقانونی باعث صرفه جویی میلیارد‌ها دلار خواهد شد.

 

وی تصریح کرده است: ما می بایست بار دیگر حاکمیت قانون را در مرزها برقرار کنیم.

 

دونالد ترامپ در ادامه بر ضرورت ساخت دیوار در مرزهای جنوبی تاکید کرده است.

 

محکوم کردن اقدامات نژادی

دونالد ترامپ در آغاز سخنرانی خود با اشاره به تخریب‌های اخیر در قبرستان‌های یهودیان و تیراندازی به دو هندی در میکده‌ای در ایالت کانزاس گفته است: شاید ما درخصوص سیاست‌ها جاری با یکدیگر اختلاف داشته باشیم، اما کشور ما در محکوم کردن نفرت و شرارت در همه اشکال زشت،‌ یکپارچه است.

 

یک سخنگوی کاخ سفید روز سه شنبه تیراندازی به دو هندی در یک میکده در شهر اولات درایالت کانزاس را محکوم کرده و گفته است، به نظر می رسد این اقدام انگیزه‌ای زاییده نفرت نژادی است.

 

دونالد ترامپ در بخش دیگری از سخنرانی خود بر تعهد آمریکا در قبال «سازمان پیمان آتلانتیک شمالی» ناتو تاکید کرد، ولی گفت اعضای این پیمان می بایست سهم خود را در این زمینه بپردازند.


رییس جمهوری آمریکا گفت: ما انتظار داریم شرکای ما در ناتو، خاورمیانه یا در اقیانوس آرام نقش معنی داری به لحاظ راهبردی و نظامی ایفا کنند و همچنین سهم عادلانه خود را از هزینه‌ها بپردازند.


دونالد ترامپ ادامه داده است: وظیفه من این نیست که جهان را نمایندگی کنم. وظیفه من این است که ایالات متحده امریکا را نمایندگی کنم.

تحریم ایران

رییس جمهوری آمریکا به اقدامات انجام شده در زمان حضورش در کاخ سفید اشاره کرد و گفت: من همچنین تحریم های تازه ای را علیه نهادهایی که برنامه موشک های بالستیک ایران را حمایت می کردند، اعمال کردم و باردیگر بر اتحاد ناگسستنی خود با اسرائیل تاکید کردم.


ترامپ: افراد مرتبط به برنامه موشکی ایران را تحریم کردم


وزارت امور خزانه‌داری آمریکا روز جمعه ۱۵ بهمن، ۲۵ شخص حقیقی و حقوقی ایرانی را در ارتباط با آزمایش موشکی اخیر جمهوری اسلامی در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

 

در فهرست جدید تحریم‌های آمریکا ۱۳ شخص حقیقی و ۱۲ شرکت گنجانده شده‌اند که برخی از آنها در امارات متحده عربی، لبنان و چین حضور دارند.

 

رییس جمهوری آمریکا در بخش دیگری از سخنرانی خود گفته است: همانطور که وعده دادم با هدایت من، وزارت دفاع طرحی برای نابودی و از بین بردن گروه حکومت اسلامی (داعش) توسعه خواهد داد.

دونالد ترامپ در بخش دیگری با اشاره به راهکارها برای مقابله با تروریسم گفت: ما نمی توانیم اجازه دهیم که کشور ما به یک پناهگاه امن برای افراط گرایان تبدیل شود.

 

وی تاکید کرد که به زودی دولت اقدامات تازه ای را برای جلوگیری از ورود چنین افرادی به آمریکا اجرایی خواهد کرد.

به طور سنتی روسای جمهوری آمریکا پس از یک سال حضور در این سمت درنشست مشترک سنا و مجلس نمایندگان با عنوان «گزارش سالانه رئیس جمهوری از وضعیت کشور» یا State of the Union شرکت می کنند، اما دونالد ترامپ پس از تقریبا شش هفته از روی کار آمدن در نشست مشترک کنگره شرکت کرد.

 

براساس قانون اساسی آمریکا، رییس جمهوری این کشور موظف است به اعضا کنگره در خصوص وضعیت کشور گزارش دهد.

پرزیدنت جورج واشینگتن در سال ۱۷۹۰ برای نخستین بار در نشست مشترک کنگره در نیویورک گزارشی از وضعیت کشور ارائه کرد.


:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
حمید بقایی در کانال تلگرامش از پست احتمالی احمدی نژاد در دولت دوازدهم گفت.

حمید بقایی معاون اجرایی محمود احمدی نژاد در کانال تلگرامی خود مطلبی در مورد پست احتمالی محمود احمدی نژاد در دولت بعد منتشر کرد.

بقایی در این متن نوشت:

"همانطور که قبلاً هم به اطلاع ملت شریف ایران رسانده ام ، اینجانب برای تداوم راه و خط مشی جناب آقای دکتر احمدی نژاد پا به عرصه رقابت انتخاباتی گذاشته ام و به فضل الهی در صورت کسب اعتماد مردم بزرگوار ایران و تصدی مسئولیت خطیر ریاست جمهوری، با علم به خواست قلبی اکثریت قاطع ملّت، از جناب ایشان درخواست خواهم کرد تا در دولت جدید در بالاترین سطح ، حضور فعال و تعیین کننده داشته باشند. زنده باد ایران"



:: بازدید از این مطلب : 572
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
جاسوسان کره جنوبی گزارش‌های شفافی از زمانی که اتفاقات مهم دولت منزوی کره شمالی را گزارش می‌دهند در اختیار ندارند.

 

کره شمالی 5 نفر از مقامات ارشد این کشور را به دلیل آنکه اخبار غلط آنها کیم جونگ اون، رهبر این کشور را «خشمگین» کرده بود با ضد هوایی اعدام کرد.

به گزارش آنا از وب‌سایت حریت،‌ سرویس امنیتی کره جنوبی همزمان با تحقیقات مالزی در مورد مرگ برادر ناتنی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در جلسه توجیهی محرمانه‌ای با نمایندگان مجلس این موضوع را بیان کرد.

تحقیقات مربوط به ترور برادر رهبر کره شمالی همچنان ادامه دارد، اما کره جنوبی می‌گوید که اعتقاد دارد دستور ترور را که در تاریخ 13 فوریه (25 بهمن) در فرودگاه کوآلالامپور اتفاق افتاده، کیم جونگ اون صادر کرده است.


لی چیول هو، یک نماینده مجلس کره جنوبی گفت که سازمان جاسوسی این کشور به نمایندگان مجلس گفته است 5 مقام کره شمالی در بخش امنیت دولتی که به تازگی کیم وون هونگ، رئیس آن اخراج شده و سپس با ضد هوایی اعدام شده بود، کشته شده‌اند. این عده نیز با شلیک ضدهوایی کشته شده اند. دلیل اعدام آنها ارسال اخبار غلط به کیم (رهبر کره شمالی) اعلام شده است.

مشخص نیست که اخبار غلط مورد اشاره که باعث عصبانیت شده چه بوده‌اند و سازمان امنیت نمی‌گوید که چطور اطلاعات را به دست آورده است.

جاسوسان کره جنوبی گزارش‌های شفافی از زمانی که اتفاقات مهم دولت منزوی کره شمالی را گزارش می‌دهند در اختیار ندارند.

سئول در اوایل این ماه خبر داد که کره شمالی در ژانویه (دی)کیم وون هونگ را به دلیل فساد، سوء استفاده از قدرت و اعمال شکنجه اعدام کرده بود.


:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
فدراسیون جهانی بورس ها در گزارش آماری سال 2016 خود میزان بازدهی بورس تهران را در رتبه هفتم جهانی و سوم منطقه اروپا، آفریقا و خاورمیانه اعلام کرد.

فدراسیون جهانی بورس ها در گزارش آماری سال 2016 خود میزان بازدهی بورس تهران را در رتبه هفتم جهانی و سوم منطقه اروپا، آفریقا و خاورمیانه اعلام کرد.

 
ارزش شاخص بورس تهران در پایان سال 2016 در رقم 79 هزار و 487 واحد بسته شد که این رقم نسبت به ارزش شاخص در پایان سال 2015 میلادی رشد نزدیک به 29 درصد را تجربه کرد.
 
رشد شاخص بورس تهران در منطقه اروپا – آفریقا - خاورمیانه پس از بورس های مصر با 76 درصد و کازابلانکا مراکش با 30 درصد، رتبه سوم را از آن خود کرد.
 
همچنین، مجموع ارزش دلاری بازار بورس تهران در انتهای ماه دسامبر سال گذشته میلادی (11دی 1395) به بیش از 101 میلیارد دلار رسید که نسبت به ارزش دلاری بازار بورس تهران در پایان سال 2015 حدود 16 درصد افزایش داشته است.
 

رشد ریالی ارزش بازار بورس تهران در این مدت اندکی بیش از 25 درصد محاسبه شده است.

به گزارش ایرنا، شاخص کل بورس در آخرین روز معاملاتی (9 اسفند 95) در جایگاه 77 هزار و 590 واحدی قرار داشته است.
 
فدراسیون جهانی بورس‌ ها (World Federation of Exchanges) در واقع سازمان بین‌المللی اوراق بهادار است که وظیفه سازماندهی و ارتباط بین بازارهای بورس و سهام را در کشورهای مختلف برعهده دارد. این فدراسیون یک نهاد خصوصی بین‎المللی بوده و از بازارهای پیشرو دنیا که پایبند بالاترین سطوح کیفیت بازار سرمایه هستند، تشکیل شده است.
 
این سازمان جایگاهی برای تبادل اطلاعات، تجزیه و تحلیل و همچنین مذاکره بین اعضا و هدف آن تسهیل در توسعه بازارهای سازماندهی شده و قانونمند و توجه به نیازهای بازارهای سرمایه با امعان نظر به بهترین راهکارهای مورد علاقه کاربران عضو است.
 
مقر اصلی فدراسیون جهانی بورس، در شهر پاریس پایتخت فرانسه است.
 
فدراسیون جهانی بورس‌های اوراق بهادار( FIBV) در سال ۱۹۶۱ تاسیس شد و در نشست مجمع عمومی خود در سال ۲۰۰۱ با اکثریت آراء به فدارسیون جهانی بورس‌ها تغییر نام یافت.
 
فدراسیون جهانی بورس‌ها تمامی جنبه‌های داد و ستد اوراق بهادار را از لحاظ فنی، تجاری، حقوقی و اقتصادی تحت نظر دارد.
 

بورس تهران از سال ۱۹۹۲ به عضویت کامل فدراسیون جهانی بورس‌ها در آمده است.



:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
فائزه هاشمی رفسنجانی گفت که قصد مهاجرت از ایران را ندارد. دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «اخیراً شایعه شده قصد مهاجرت دارید»، گفت: خیر؛ برنامه سفر هم ندارم چه برسد به اینکه بخواهم مهاجرت کنم.

فائزه هاشمی رفسنجانی گفت که قصد مهاجرت از ایران را ندارد. دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «اخیراً شایعه شده قصد مهاجرت دارید»، گفت: خیر؛ برنامه سفر هم ندارم چه برسد به اینکه بخواهم مهاجرت کنم.

 
او در پاسخ به اینکه «شایعه شده می‌خواهید مقیم لندن، کانادا و... شوید»، تأکید کرد: کاملاً دروغ است و نمی‌دانم منبع این شایعات چیست. فراموش نکنیم که شایعات بی دلیل ایجاد نمی‌شود. این شایعات و شایعات دیگر را می‌سازند تا در بزنگاهی از آنها بهره‌برداری کنند، همین طور که برای بابا همین کار را کردند.
 
دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اختلاف در خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بعد از درگذشت وی، تأکید کرد: «ما الان همه به هم نزدیک هستیم؛ از سال 84 به بعد و انتخابات ریاست جمهوری از نظر فکری به هم نزدیک‌تر شدیم. البته پیش از آن هم نمی‌توان گفت که اختلافی بود.
 
ما هیچ گاه جدا نبودیم. بعد از 88 این نزدیکی بیشتر شد و این روند از این پس هم تداوم خواهد داشت. فکر می‌کنم ما از معدود خانواده‌های سیاسی هستیم که اینقدر پشت هم هستیم.»
 
سایت انصارکلیپ، فایل صوتی از سخنان سیدجواد کریمی ‌قدوسی را با عنوان «سخنان مهم کریمی‌ قدوسی در قم» منتشر کرد. وی در این سخنان مدعی شده بود که «بعد از فوت آقای هاشمی در خانواده ایشان خیلی اختلافات عمیقی پیش آمد.
 

در یکی از این جلسات فائزه و یاسر استدلال می‌کنند که ما بچه‌ها همه باید از کشور خارج بشویم و به کانادا برویم و بگوییم که مادر مریض است و برای مداوای او باید از کشور خارج شویم؛ البته آنجا هم کلی اموال و املاک برای این منظور فراهم کرده‌اند.» فائزه هاشمی در گفت‌وگوی مفصلی با «ایران» به این شایعات و شایعات دیگر پاسخ داده است که مشروح آن در ویژه‌نامه نوروزی «ایران» منتشر خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای درباره مراسم اسکار تأکید کرد، این مراسم امسال بیش از حد سیاسی شده بود و سازمان‌دهندگان آن تمرکز بیش از اندازه‌ای بر سیاست داشتند.
«دونالد ترامپ»‌ رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که هرج و مرج بوجود آمده در پایان مراسم اسکار به این دلیل بود که هالیوود بیش از حد درگیر مسائل سیاسی شده بود تا اینکه بر برگزاری یک مراسم آرام متمرکز شود.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد؛ ترامپ در مصاحبه با وبسایت «بریت‌بارت» در کاخ سفید گفت، سازمان‌دهندگان اسکار به برگزاری این مراسم توجه کافی نداشتند چرا که «بیش از حد روی سیاست تمرکز کرده بودند».

این اظهارات رئیس‌جمهوری آمریکا در شرایطی مطرح شد که جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی به فیلم «فروشنده» ساخته «اصغر فرهادی» کارگردان ایرانی تعلق گرفت.

فرهادی پیشتر اعلام کرده بود که در اعتراض به فرمان اجرایی ترامپ در منع ورود مهاجران به آمریکا از هفت کشور با اکثریت مسلمان از جمله ایران، در مراسم امسال اسکار شرکت نمی‌کند.
 


:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
سخنگوي كميسيون تلفيق لايحه برنامه ششم از مصوبه اين كميسيون خبر داد كه براساس آن بازنشستگي ٢٠ ساله زنان مشروط به داشتن ٥٠ سال سن مي‌شود.

سخنگوي كميسيون تلفيق لايحه برنامه ششم از مصوبه اين كميسيون خبر داد كه براساس آن بازنشستگي ٢٠ ساله زنان مشروط به داشتن ٥٠ سال سن مي‌شود.

محمد خدابخشي اظهار كرد: طبق مصوبه كميسيون تلفيق لايحه برنامه ششم و براي تامين نظر شوراي نگهبان برای بازنشستگی بانوان نیز شرایط سنی  به موارد قبلي اضافه شد و بازنشستگی آن‌ها با ۲۰سال سابقه  و ۲۰ روز حقوق با شرط ۵۰ سال به تصویب رسید.
 
اين نماينده مجلس ادامه داد: در بند دو ماده هفت برداشت شورای نگهبان افزایش وابستگی به نفت طی سال‌های برنامه بود. همچنین از مجوز فروش اوراق تعهدزا در برنامه ایراد گرفته شده بود  و تعیین کف برای سهم دولت از فروش نفت و میعانات گازی نیز از دیگر ایرادات شورای نگهبان به مصوبه مجلس بود که در همه این موارد  اصلاحاتی در جهت تامین نظر شورای انجام شد.
 
وي افزود: همچنين با مصوبه كميسيون تلفيق برنامه ششم، عدد ۸۳ هزار میلیارد تومانی که به عنوان کف سهم دولت از فروش نفت و میعانات گازی قید شده بود، حذف شد و مواردی که مربوط به فروش اوراق تعهدزا بود، از متن مصوبات حذف شد.
 
‎ نماينده مردم اليگودرز در مجلس ياداور شد: در ماده ۱۰ که مربوط به مشارکت سازمان‌های توسعه‌ای مثل ایدرو و ایمیدرو با بخش غیر دولتی برای سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته بود، در برنامه ششم نسبت مشارکت را برای این سازمان‌ها ۴۹ درصد تعیین کرده بودیم که این عدد به ۳۰ درصد کاهش پیدا کرد.
 

خدابخشي تصريح كرد: هدف‌گذاری در برنامه ششم این بود که تا پایان برنامه، ۹۰ درصد حقوق شاغلین و بازنشستگان با رعایت شرایط شغلی و تمامی موارد خدمتی همچون تخصص و تحصیلات همسان شود که این مورد را پس از ایراد شورای نگهبان در خصوص بار مالی مصوبه از  ۱۰ درصد به ۱۵ درصد تغییر دادیم.



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: نوروز ۹۶ بهای بلیت اتوبوس و قطار افزایش نمی یابد.
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: نوروز ۹۶ بهای بلیت اتوبوس و قطار افزایش نمی یابد.
 
محمود نوابی افزود: در سالهای گذشته بهای بلیت های اتوبوس ها و قطارها برای تعطیلات نوروز ۲۰ درصد گران می شد که امسال این اتفاق نمی افتد.

نوابی درباره بهای بلیت هواپیماها نیز گفت: افزایش در مسیرهای پرتردد مانند ایام اربعین محاسبه می شود.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ هزار واحد صنفی بدون پروانه در کشور فعالند و ۵ سال است طرح فروش الکترونیکی در واحدهای صنفی اجرا نشده است افزود: تنظیم بازار فقط با نظارت امکان پذیر نیست.

نوابی گفت: سهم ما در فروشگاه های زنجیره ای فقط ۸ درصد است در حالیکه در کشورهای پیشرفته این سهم ۸۵ درصد است.

وی افزود: گشت های مشترک سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان، سازمان تعزیرات حکومتی، دانشگاه ها و میراث فرهنگی برای نظارت بر بازار انجام می شود.

رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: در ده ماهه اخیر در حوزه قاچاق بازرسان سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در حوزه کالای قاچاق ۱۰ درصد کشفیات و ۱۱ درصد افزایش تشکیل پرونده داشته اند و ارزش کالاهای ضبط شده به وسیله آنها در مقایسه با گذشته ۲۱ برابر شده است.

وی گفت: سامانه ۱۲۴ و پایگاه اینترنتی این سازمان آماده دریافت شکایات و پیشنهادات مردم است.

نوابی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و برنامه های آن حمایت می کند اما منابع برای تامین حقوق کارکنان و بازرسان این سازمان کافی نیست.

وی حرکت سازمانهای مرتبط در تنظیم و نظارت بر بازار را نامطلوب اما رو به جلو دانست.

نوابی گفت: انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ۳۰ انجمن استانی حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و ۲۹۰ انجمن شهرستانی در این زمینه و یک انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان در کشور وجود دارد.  

وی  افزود: این انجمن ها دولتی نیستند و از نظر ساختار مالی مشکل دارند.

رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: ۳ هزار و ۴۵۰ ناظر افتخاری برای سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان کار می کنند که از این سازمان حقوق نمی گیرند.

نوابی درباره تخفیف های ۵۰ درصدی برخی کالاها نیز گفت: این تخفیف ها تا ۲۵ درصد منطقی اما تخفیف های ۵۰ درصدی نشان می دهد قیمت گذاری از ابتدا اشتباه بوده است.

وی گفت: اگر قیمت کالاها روی آنها نصب شود موجب رقابت در تولید خواهد شد.

نوابی  افزود: قانون به فروشندگان تکلیف کرده است که قیمت ها را روی کالاها نصب کنند.

وی گفت: در ۶۳ کشور که ما روند نظارت آنها بر بازار را بررسی کردیم مشخص شد در هیچ کدام از آنها بازار رها نشده بلکه نظارت به عرضه و تقاضا رسیده است.

فریدون احمدی نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز در این برنامه افزود: سازکار حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان وجود ندارد.

وی گفت: پس از جنگ تحمیلی بحث قیمت گذاری در کشور رها شد در صورتی که برخی کالاها بر اساس قانون باید قیمت گذاری شود.

وی افزود: پس از هدف مندی یارانه نیز ابزار قیمت گذاری از سازمان حمایت از مصرف کنندگان وتولید کنندگان گرفته شد.

احمدی گفت: نباید بازار رها شود که هرکس قیمتی بر کالا بگذارد و سپس ۵۰ درصد تخفیف دهد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: دولت و وزیر صنعت، معدن و تجارت بازار را رها کرده اند و اعتقادی به کنترل و نظارت بر آن ندارند.

وی گفت: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان ۳ هزار و ۱۰۰ بازرس دارد که در برخی مواقع ۳، ۴ ماه حقوق نمی گیرند.

احمدی افزود: اگر برای وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت بحث نظارت بر بازار مهم باشد اعتبار آنرا در بودجه پیش بینی می نماید اما عملکرد این وزارتخانه نشان می دهد سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای آن مهم نیست.

وی بر لزوم انسجام بیشتر میان سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و  تولید کنندگان و سازمان تعزیرات تأکید کرد.


:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
تنها در یک ماه گذشته، پایگاه اینترنشنال بیزینس تایمز به انتشار 5 خبر پرداخته که در تیتر آن، نام ایران در کنار واژه «جنگ» آمده است.

 

پایگاه آمریکایی "اینترنشنال بیزینس تایمز" (International Business Times) با انتشار گزارشی تحت عنوان "ایران برای جنگ آماده می شود؟" به انعکاس رزمایش ولایت 95 پرداخته و نوشته است: «تهران در میان تنش های روزافزون با آمریکا، یک رزمایش دریایی را آغاز کرده است.»

 

در این گزارش آمده است: «ایران تنها چند روز پس از پایان رزمایش نظامی خود، یک رزمایش دریایی را در تنگه هرمزآغاز کرده است. این اقدام ایران در خلال افزایش تنش های ایران و آمریکا و وعده پرزیدنت دونالد ترامپ برای سخت گرفتن بر ایران صورت می پذیرد.

 

این رزمایش که شامل کشتی های نیروی دریایی ایران و همچنین زیردریایی ها و بالگردها است، منطقه ای به مساحت 2 میلیون کیلومترمربع را پوشش می دهد.»

 

گفتنی است رسانه های آمریکایی از هر بهانه ای برای ارائه تصویری جنگ افروز از ایران و دامن زدن به آتش ایران هراسی استفاده می کنند.

تنها در یک ماه گذشته، منبع فوق به انتشار 5 خبر پرداخته که در تیتر آن، نام ایران در کنار واژه «جنگ» آمده است.

 

این رسانه آمریکایی در روز 4 اسفند (22 فوریه) نیز با تیتری مشابه به انعکاس رزمایش پیامبر اعظم 11 پرداخته و در عنوان گزارش خود آورده بود: «ایران وارد جنگ خواهد شد؟ تهران در خلال تنش ها با آمریکا، رزمایش نظامی خود را به پایان رساند.»

 

تنها 2 روز پیش از آن نیز این رسانه آمریکایی با تیتر "ایران برای جنگ آماده می شود؟ تهران راکت های پیشرفته نظامی خود را شلیک کرد" به انعکاس این رزمایش پرداخته بود.

 

و پیش تر نیز این رسانه آمریکایی به بهانه "آزمایش موشک بالستیک" توسط ایران به فضاسازی علیه کشورمان پرداخته و با انتشار گزارشی تحت عنوان "آمریکا در سال 2017 [با ایران] وارد جنگ می شود؟ وزارت خارجه آزمایش موشک بالستیک ایران را به شدت محکوم کرده است" به این موضوع پرداخته و نوشته بود: «وزارت خارجه آمریکا آزمایش موشک بالستیک ایران را محکوم کرده است. مقامات ایران نیز اعلام کرده اند که در مقابل ممنوعیت های اعمال شده از سوی ترامپ در رابطه با صدور روادید، اقدام متقابل انجام خواهند داد.

 

مارک تونر، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای که در اختیار "آی بی تایمز" قرار گرفته عنوان کرده است که "ما از گزارش آزمایش موشکی بالستیک ایران و فعالیت های غیرمسئولانه و تحریک آمیز این کشور کاملا مطلع هستیم و به ایران می گوییم که به این فعالیت های خود پایان دهد.»


:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
ابوبکر البغدادي سرکرده گروه تروريستي داعش در سخناني به عنوان خطبه وداع، به شکست دولت ادعايي خود اعتراف کرد و از عناصر اين گروه خواست به مناطق کوهستاني پناه ببرند.

به نقل از العالم، یک منبع آگاه در استان نینوا درشمال عراق تاکید کرد که سرکرده گروه تروریستی داعش در سخنانی در جمع اعضای داعش اعتراف کرد که این گروه در درگیری های اخیر شکست خورده و از عناصر خود خواست به مناطق کوهستانی فرارکنند.

 

این منبع گفت که ابو بکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در سخنانی خطاب به نیروهایش در مناطق تحت سلطه این گروه به شکست داعش در نبردهای اخیر اعتراف کرد.

 

منبع عراقی که خواست نامش فاش نشود در گفت و گو با پایگاه اینترنتی السومریه نیوز افزود که البغدادی با اشاره به اینکه این خطبه اش، خطبه وداع است، از نیروهایش پنهان شدن و فرار به مناطق کوهستانی در سوریه و عراق را خواستار شد.

 

وی همچنین از تروریست هایش خواست در صورت محاصره شدن توسط نیروهای عراقی خود را منفجر کنند.

 

این منبع تصریح کرد که سرکردگان شورای مجاهدین از تلعفر و نینوا به طرف اراضی سوریه گریخته و سرکردگان نزدیک به البغدادی در مرز سوریه و عراق تردد می نمایند.
 


:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
پس از معرفی گلکسی‌نوت ۴ توسط سامسونگ، این کمپانی نسل جدید فبلت خود را در سرزمین مادری و شماری از کشورها از جمله چین راهی بازار کرد.

پس از معرفی گلکسی‌نوت ۴ توسط سامسونگ، این کمپانی نسل جدید فبلت خود را در سرزمین مادری و شماری از کشورها از جمله چین راهی بازار کرد. دیروز گزارشی منتشر شد که به استناد آن سامسونگ موفق به فروش ۴.۵ میلیون دستگاه از فبلت خود شده که این میزان در مقایسه با نسل پیشین، یعنی گلکسی‌نوت ۳ نسبتا کمتر است.

براساس گزارشی که توسط News1 منتشر شده، سامسونگ در مدت زمان عرضه‌ی گلکسی‌نوت ۴ به بازار، موفق به فروش ۴.۵ میلیون دستگاه گلکسی‌نوت ۴ شده است. هر چند دستیابی به چنین فروشی رکورد خوبی محسوب می‌شود، اما با مقایسه‌ی آمار فروش گلکسی‌نوت ۴ با نسل پیشین، شاهد کاهش فروش به میزان ۵۰۰٫۰۰۰ دستگاه هستیم. براساس آمار منتشر شده، گلکسی‌نوت ۳ در همین بازه‌ی زمانی در سال گذشته موفق به فروش ۵ میلیون دستگاه شده بود.

اما چرا آمار فروش گلکسی‌نوت ۴ نسبت به نسل قبلی کاهش یافته است؟ این محصول تقریبا در حدود یک ماه است که به بازار کره عرضه شده، اما سامسونگ آن را برای برخی بازار‌ها چون بازار بریتانیا با تاخیر عرضه کرده است. همچنین این کمپانی هنوز محصول خود را بصورت تمام و کمال روانه‌ی بازار جهانی نکرده و از این‌رو پس از پایان عرضه‌ی جهانی می‌توان انتظار افزایش آمار فروش این محصول را داشت.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که شاید باز هم میزان فروش فبلت جدید سامسونگ نسبت به گلکسی نوت 3 کمتر باشد، چرا که سامسونگ در ابتدای سال جاری میلادی پرچمدار خود، گلکسی S5 را همراه با ویژگی‌های جدیدی روانه‌ی بازار کرد. سیاست عرضه‌ی دو پرچمدار در هر سال مشکل کاهش فروش را نیز با خود به‌ همراه دارد! سیاست عرضه‌‌ی دو پرچمدار در هر سال دقیقا در نقطه مقابل سیاستی است که اپل همواره در پیش می‌گرفت، اما به نظر می‌رسد کاپرتینویی‌ها هم مجبور شده‌اند پرچمدار جدید خود را در ۲ نسخه با ابعاد متفاوت عرضه کنند، هر چند که فروش هر یک از آنها بر دیگری تاثیر منفی می‌گذارد.
 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
بازیهایی مثل Angry Birds تا Candy Crush Saga برنامه‌هایی هستند که ممکن است هرکدام از ما زمانی از ‌آنها استفاده کردیم و یا با قرار دادنشان روی صفحه اصلی تلفن به آن‌ها اعتیاد پیدا کرده‌ باشیم.

بازیهایی مثل Angry Birds تا Candy Crush Saga برنامه‌هایی هستند که ممکن است هرکدام از ما زمانی از ‌آنها استفاده کردیم و یا با قرار دادنشان روی صفحه اصلی تلفن به آن‌ها اعتیاد پیدا کرده‌ باشیم. اما زمانی که باتری تلفن همراه رو به اتمام است بهترین راه برای جلوگیری از هدر رفتن باتری باقی مانده خروج کامل و متوقف کردن این بازی‌هاست.
بازی‌های موبایل از ابتدای تولد این تکنولوژی، دارندگان تلفن‌های همراه را برای ساعت‌های بی‌پایان سرگرم کرده‌اند و از پرطرفدارترین راه حل‌ها برای گذران وقت بوده‌اند. اما با پیشرفت این اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده، گرافیک بالاتر، جلوه‌های ویژه و غیره، بازی‌های موبایلی می‌توانند به سرعت عمر باتری تلفن را کوتاه کرده و حجم زیادی را از حافظه موبایل را به خود اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، بازیهایی مثل Angry Birds تا Candy Crush Saga برنامه‌هایی هستند که ممکن است هرکدام از ما زمانی از ‌آنها استفاده کردیم و یا با قرار دادنشان روی صفحه اصلی تلفن به آن‌ها اعتیاد پیدا کرده‌ باشیم. اما زمانی که باتری تلفن همراه رو به اتمام است بهترین راه برای جلوگیری از هدر رفتن باتری باقی مانده خروج کامل و متوقف کردن این بازی‌هاست.

سایت ماشیبل لیستی از بازی‌های پرطرفداری را تهیه کرده است که نه تنها می‌توانند در عرض چند ساعت باتری موبایلتان را به تنهایی به طور کامل تمام کنند بلکه در درازمدت نیز عمر باتری تلفن همراه را کاهش خواهند داد.

 

1. Clash of Clans

این بازی استراتژیک به عنوان یکی از بیشترین مصرف‌کنندگان باتری در بین اپلیکیشن‌های موبایل شناخته می‌شود. با میزان مصرف باتری حدود 209 مگاوات مسئله عجیبی نیست که بازی کنندگان Clash of Clans از این بازی شاکی باشند.

بازی کنندگان Clash of Clans تنها در صورتی از ورود به این بازی و جنگیدن با رقبای اینترنتی خود در دهکده‌شان راضی خواهند بود که یک شارژر در دسترسشان باشد. دانلود این بازی رایگان و برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS نیز قابل اجراست.

 
2. Hay Day

این بازی که به بازی‌کنندگان اجازه می‌دهد باغچه خودشان را درست کرده و در آن گیاهانشان را پرورش دهند دومین بازی اندرویدی است که بیشترین مصرف باتری یعنی 216 مگابایت را دارد.

این بازی برای سیستم عامل iOS نیز طراحی شده است و به گفته یکی از طرفدارانش استفاده از بازی Hay Day به تنهایی باتری آی‌پدش را در 15 دقیقه از 75 درصد به 65 درصد کاهش داده است.

دانلود Hay Day نیز برای دارندگان سیستم عامل اندروید و iOS رایگان است.

 
3. Angry Birds

چه کسی فکرش را می‌کند پرندگان خشمگینی که از این سمت صفحه به آن سمت پرتاب می‌شوند بتوانند همزمان حجم زیادی از باتری موبایل را مصرف کنند؟

Angry Birds که در طول تاریخ بازی‌های موبایلی یکی از پرطرفدارترین‌ها بوده که توانسته با ارائه نسخه‌های جدید بازی‌کنندگانش را تا به حال راضی نگه دارد، چهارمین بازی اندرویدی مصرف‌کننده باتری است که مصرف آن در کمترین حالت 185 مگاوات است.

اما باتری‌های موبایل‌های اندرویدی تنها باتری‌هایی نیستند که از نصب Angry Birds رنج می‌برند بلکه این بازی می‌تواند باتری یک دستگاه iOS را در هر نیم ساعت 10 درصد کاهش دهد.

این بازی نیز مانند دیگر قاتلان عمر باتری موبایل برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS رایگان است.


4. Candy Crush

Candy Crush Saga، بازی پرطرفداری که به عنوان «ریسکی‌ترین برنامه اندرویدی» شناخته می‌شود،‌ در صورتیکه روی یک موبایل باز شود بدون اینکه تلفن همره لمس شود می‌تواند مصرف باتری را تا 3.2 برابر افزایش دهد.

دانلود این بازی توانسته جایگاه دهم را برنامه اندرویدی خورنده باتری به خودش اختصاص دهد برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS رایگان است.


5. Fruit Ninja

بزرگترین بازی «میوه‌خوردکنی» دنیا بازی دیگری است که می‌تواند باتری موبایلهای اندروید و iOS را نابود کند. این بازی نیز در رتبه بندی KS برای بیشترین مصرف‌کنندگان باتری موبایل رتبه نهم را دارد و به صورت رایگان برای تمام کسانی که برای گذراندن وقت ترجیح می‌دهند با بالاترین سرعت میوه‌های را قطعه قطعه کنند قابل دانلود است.

6. Jewels Star

با یک گرافیک سه بعدی خیره کننده تعجبی ندارد که Jewels Star بین بیشترین مصرف‌کنندگان باتری باشد و در مقایسه با بازی‌های پرطرفدار اندرویدی دیگر به عنوان بیشترین مصرف کننده باتری شناخته شود.

این بازی در کمترین حالت 344 مگاوات انرژی مصرف می‌کند و دانلود آن نیز برای سیستم عامل اندروید و iOS رایگان است.


7. Temple Run 2

اگرچه دانلود نسخه دوم بازی پرطرفدار Temple Run برای اندروید و iOS رایگان است اما بازی‌کنندگان آن باید زیر بار هزینه تعویض باتری موبایل‌هایشان بروند.

با داشتن جلوه‌های ویژه ظریف و موانعی که بر سر راه دونده این بازی قرار داده شده است این بازی سرعتی جایگاه ششم بازی‌های اندرویدی بیشترین مصرف کننده باتری را از آن خود کرده است.


8. Bejeweled Blitz

معتادان بازی پازلی Bejeweled باید حواسشان را به این نکته که این بازی می‌تواند به سرعت باتری تلفن همراهشان را ببلعد جمع کنند.

این بازی نیز درست مانند Candy Crush Saga از جمله بازی‌هایی است که به عنوان «ریسکی‌ترین برنامه اندرویدی» شناحته می‌شود. کافی است این بازی را روی تلفن همراهتان باز رها کنید تا باتری موبایل دو و نیم برابر زودتر تمام شود.

علاوه برای آن Bejeweled در هر ماه 75 مگکابایت از حجم داده‌های بازی‌کننده را نیز برای خود مصرف می‌کند. این بازی نیز برای دارندگان اندروید یا iOS رایگان دانلود می‌شود.

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
هشدار نیوز آی تی - امکانات Wireless به شما کمک می کند تا تمامی کارهای خود را در حال حرکت به سادگی به روز رسانی کنید.

به گزارش فرهنگ نیوز ، این روزها دو واژه Wi-Fi و Wireless زیاد مورد استفاده قرار می گیرند و بسیاری از کاربران هنگام خرید موبایل و مودم ADSL با آنها مواجه می شوند.
 
اتصال به اینترنت به دو صورت با سیم و بی سیم انجام می‌شود که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.
 
 اتصال باسیم
انواع اتصال با سیم، ADSL، کابل، و فیبر نوری می‌باشد. این نوع اتصال به اینترنت هم ارزان است و هم پرسرعت و غالبا در مکانهایی که امکان اتصال تجهیزات به وسیله‌ سیم به سرویس دهنده‌ اینترنت وجود دارد مانند خانه ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد.
 
اتصال بدون سیم
این نوع اتصال در مکان های دور افتاده که امکان اتصال باسیم وجود ندارد استفاده می شود که در آن سرعت کمتر و محدودیت هایی نسبت به اتصال باسیم وجود دارد ولی در جایی که امکان اتصال باسیم نیست ممکن است بهترین راه همین باشد.
 
اینترنت بی سیم از سیگنال های تلفن همراه برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کند و در دستگاه های قابل حمل استفاده می‌شود،همچنین فناوری های مختلفی در این نوع اتصال استفاده می شود که با نام های ۳G و ۴G یا اینترنت نسل سوم و چهارم شناخته می شوند. این نوع اتصال به اینترنت نسبت به اتصال با سیم، کندتر و گران‌تر است.
 
 وای-فای (Wi-Fi)
 وای- فای، مخفف عبارت Wireless Fidelity است و کارکرد آن مانند Bluetooth  است یا به عبارت بهتر یکی از استانداردهای Bluetooth به شمار می آید.
 
گفتنی است این نوع ارتباط  برای کاربران جذابیت بیشتری دارد چرا که بر پایه اینترنت بی سیم کار می کند و موجب می شود تا کاربران بتوانند در هر مکانی از طریق Laptop به اینترنت متصل شوند.
 
به عبارت دیگر  Wi-Fi  فناوری شبکه بیسیم است که برای اتصال رایانه ها و دستگاه های دیجیتالی از آن استفاده می‌شود.
 
در قدیم تنها راه اتصال رایانه ها به یکدیگر استفاده از کابل شبکه بود که علاوه بر زحمات زیاد، محدودیت های فیزیکی زیادی برای کاربران ایجاد می کرد اما به وسیله‌ فناوری Wi-Fi می توان رایانه ها و دیگر دستگاه های دیجیتالی، مثل تلفن همراه، تبلت، دوربین دیجیتال، تلویزیون، چاپگر، و … را بدون سیم به یکدیگر متصل کرد و یک شبکه بی سیم ایجاد کرد.
 
برای ایجاد یک شبکه Wi-Fi غالبا از دستگاهی به نام Router استفاده می شود.اگر Router به اینترنت متصل شود می تواند اتصال اینترنت را در شبکه ای که خود ایجاد کرده به اشتراک بگذارد و دیگر دستگاه ها را نیز به اینترنت متصل کند.
 
اما نکته ای که در این قسمت قابل توجه است این است که مدیریت شبکه ای که توسط Router ایجاد می‌شود در دست صاحب دستگاه است و او می تواند برای اتصال به شبکه رمز تعیین کند و یا تنها به دستگاه های خاصی اجازه دسترسی به شبکه‌ را بدهد.
 
Wireless
 Wireless تکنولوژی ارتباطی است که در آن از امواج رادیویی، مادون قرمز، به جای سیم و کابل، برای انتقال سیگنال بین دو دستگاه استفاده می شود.
 
از جمله این دستگاه ها می توان پیغامگیرها، تلفن های همراه، کامپیوتر های قابل حمل، شبکه های کامپیوتری، دستگاه های مکان یاب، سیستم های ماهواره ای و PDA ها را نام برد.
 
تکنولوژی Wireless به کاربر این امکان را می دهد تا با استفاده از دستگاه های متفاوت، بدون نیاز به سیم یا کابل و حتی در حال حرکت از امکانات مختلف استفاده کند.
 
شما می توانید ایمیل های خود را بررسی کنید، اجناس مورد نیاز را خریداری کنید و یا حتی برنامه تلویزیون مورد علاقه خود را تماشا کنید. حتی بسیاری از کارها از جمله مراقبت های پزشکی به تجهیزات Wireless نیاز دارند.
 
امکانات Wireless به شما کمک می کند تا تمامی کارهای خود را در حال حرکت به سادگی به روز رسانی کنید. تکنولوژیWireless هر روزه در حال گسترش است تا بتواند علاوه بر کاهش هزینه ها، به شما امکان کار راحت تر در هنگام حرکت را نیز بدهد.
 
در مقایسه با شبکه های سیمی، هزینه نگهداری شبکه های Wireless  کمتر است. شما می توانید از شبکه های Wireless برای انتقال اطلاعات از روی دریاها، کوه ها و... استفاده کنید و این در حالی است که برای انجام کار مشابه توسط شبکه های سیمی، کاری مشکلی خواهد بود.
 
امروزه بیشتر اسمارت فون ها قابلیتی دارند که علاوه بر اینکه به اینترنت بی سیم از طریق شبکه موبایل متصل می‌شوند،می توانند تبدیل به Router شوند و اینترنت را توسط شبکه Wi-Fi با دستگاه‌های دیگر به اشتراک گذارند. این قابلیت را می‌توانید با نام های Wi-Fi Tethering یا Wi-Fi Hotspot در تلفن همراه خود تنظیم کنید.
 
 

برچسب ها: وای فای ، وایرلس ،



:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
همانطور که انتظار مي رود، اپليکيشن هاي شبکه هاي اجتماعي، بيشترين آمار استفاده را داشته اند و هر سال اين مقدار رو به افزيش است.

يبشتر از يک ميليارد اسمارت فون در سراسر جهان وجود دارد و انسان ها از اين وسايل هوشمند تقريبا هر استفاده اي که فکرش را بکنيد دارند. از نيازهاي ابتدايي همچون پيام دادن و تلفن زدن گرفته تا نيازهاي پيشرفته تري چون تماشا کردن ويديو و انجام بازي. اگر دقت کنيد، اسمارت فون ها هيچگاه از دستان مان خارج نمي شوند و اين نشان از اهميت بالاي آن ها در زندگي روزمره ما دارد.

پس از گذشت چند ماه از عمر يک اسمارت فون، معمولا انبار بزرگي از اپليکيشن هاي مختلف را روي آن نصب داريم اما سوالي که پيش مي آيد اين است که از چه تعداد آن ها واقعا استفاده مي کنيم و مدت زمان استفاده چقدر است؟
در ادامه مطلب با ديجياتو همراه باشيد تا بيشتر در اين مورد صحبت کنيم.

بنابر جداول ارائه شده توسط Statista، که منبع آن اطلاعاتي از ربع چهارم سال ۲۰۱۳ کمپاني تحقيقاتي نيلسن بوده، کاربران جوان تر از اپليکيشن هاي بيشتر و براي مدت زمان بيشتري استفاده مي کنند. به طور ميانگين، ۲۶٫۹ اپليکيشن در طول يک ماه مورد استفاده قرار مي گيرد. گروه سني ۱۸ تا ۲۴ سال از ۲۸ اپ و افراد بالاي ۵۵ سال، از ۲۲ برنامه کاربردي استفاده مي کنند.
گروه هاي سني ۲۵ تا ۳۴ و ۳۵ تا ۴۴، هر کدام به ترتيب از ۲۹٫۵ و ۲۹٫۳ برنامه در طول يک ماه استفاده مي کنند در حالي که افراد ۴۵ تا ۵۴ سال تمام نيازهاي شان در ۲۵٫۸ برنامه خلاصه مي شود.

متعجب شديد که چرا محدوده سني ۱۸ تا ۲۴ سال از تعداد اپليکيشن هاي کمتري نسبت به گروه هاي ديگر استفاده مي کنند؟ اينجا همه چيز در مورد ميانگين است. افراد ۱۸ تا ۲۴ سال با ثبت ۳۷ ساعت در يک ماه رکورددار بيشترين زمان استفاده از برنامه هاي کاربري هستند.
هر چه بالاتر مي رويم مدت زماني که يک شخص از برنامه هاي تلفن همراهش استفاده مي کند کمتر مي شود. طبيعي است، چرا که هر چه بيشتر پا به سن مي گذاريد مسئوليت هاي بيشتري مي پذيريد و سرتان شلوغ تر مي شود. افراد ۲۵ تا ۳۴ و ۳۵ تا ۴۴ سال، زمان تقريبي ۳۳ الي ۳۵ ساعت را با گجت هاي شان سپري مي کنند. در حالي که ۴۵ تا ۵۴ ساله ها نهايتا ۲۵٫۸ ساعت سرگرم اين برنامه ها هستند، افراد بالاي ۵۵ سال تنها ۲۲ ساعت در طول يک ماه براي اپليکيشن ها وقت مي گذارند.

همانطور که انتظار مي رود، اپليکيشن هاي شبکه هاي اجتماعي، بيشترين آمار استفاده را داشته اند و هر سال اين مقدار رو به افزيش است. به ربع چهارم سال مالي ۲۰۱۲ که باز ميگرديم، ما تقريبا ۸٫۵ ساعت از برنامه هاي جستجو و شبکه هاي اجتماعي استفاده مي کرديم در حالي که اين رقم در ربع چهارم سال ۲۰۱۳ به ۱۰ ساعت و ۵۶ دقيقه (تقريبا ۱۱ ساعت) رسيده، يعني ۳۱ درصد افزايش داشته است. بخش سرگرمي هم با ۱۰ ساعت و ۳۴ دقيقه، دومين بلوک بزرگ را در اختيار دارد.
دوربين تلفن هاي همراه در چند سال گذشته پيشرفت هاي قابل توجهي به خود ديده اند، در همين حين تعداد تصاوير گرفته شده هم هر سال نسبت به گذشته بيشتر شده اند. پس بايد در نظر داشت که برنامه هاي مربوط به عکاسي هم اهميت بسيار بالايي پيدا کرده اند. در سال ۲۰۱۲ هر شخص تقريبا ۲۶ دقيقه در ماه با اين ابزارها مشغول بوده در حالي که يک سال بعد، اين رقم به بيش از يک ساعت مي رسد؛ افزايش فوق العاده ۱۳۱ درصدي.
در مجموع، ما در ۳ ماه انتهايي سال ۲۰۱۳ و نسبت به سال گذشته، تقريبا ۳۱% بيشتر از اسمارت فون هاي مان استفاده کرده ايم. جامعه آماري اين تحقيقات ۵ هزار نفر بوده و نيلسن از اپليکيشن Mobile Netview 3.0 براي به دست آوردن اين اعداد بهره برده.
 
 

برچسب ها: اسمارت فون ، پیام دادن ، تلفن زدن ، زندگی ، روزمره ، خبرنو ، خبر نو ، khabareno ، khabare no ،



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
گلکسی اس ۵ از جمله موبایل هایی محسوب می شود که از باتری قدرتمندی برخوردار هستند و می توانند مدت زمان زیادی، شارژ را در اختیار کاربر قرار دهند.

 

سامسونگ در آخرین ویدیو تبلیغاتی ساخته شده برای این پرچمدار، بر روی همین نکته تاکید کرده و جالب اینکه مشخصا کاربران آیفون را هدف حملات خود قرار داده.

در این ویدیو کاربران آیفون همگی کنار پریز برق جمع شده اند و با تکیه دادن به دیوار منتظر شارژ شدن موبایل خود هستند. در سوی دیگر کاربران سامسونگ با استفاده از قابلیت Ultra Power Saving Mode و یا امکان تعویض باتری، از زندگی شیرین، لذت می برند.

در پایان این ویدیو، به آیفون داران توصیه می شود که بی خیال بغل کردن دیوار و پریز های برق شوند و با انتخاب محصولی بهتر، زندگی آسان تری را دنبال کنند.

جدید ترین تبلیغ گلکسی اس ۵ را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

 
 

برچسب ها: تبلیغات ، ویدیو ، پرچمدار ، ایفون ، برق ، خبرنو ، خبر نو ،



:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
شرکت مایکروسافت با عرضه هشت وصله (Patch) امنیتی ده‌ها آسیب‌پذیری امنیتی برنامه‌ها و نرم‌افزارهایش را برطرف کرده است که یکی از آنها برای اجرای حمله سایبری sandworm به کار رفته بود.....

حمله مذکور از سوی هکرهای روس ترتیب داده شده بود و آنها از این طریق رایانه‌های ناتو و برخی شرکت‌ها و نهادهای دولتی را هدف قرار داده بودند.

وصله‌های مذکور در قالب مجموعه وصله‌های ماه اکتبر شرکت مایکروسافت عرضه شده و اشکالات نرم افزارهایی همچون مرورگر IE، آفیس، .Net framework و سیستم عامل ویندوز را برطرف می‌کند. از مجموعه این بولتن‌ها سه مورد درجه بندی بسیار مهم دریافت کرده‌اند.

مایکروسافت همچنین هشدار داده که کاربران وصله‌های بسیار مهم را هر چه سریع تر نصب کنند تا هکرها نتوانند از راه دور به رایانه های آنها نفوذ کنند. برخی از آسیب‌پذیری‌های رفع شده در این مجموعه قبلا برای حمله به رایانه‌های برخی شرکت‌های تجاری مورد سوءاستفاده قرار گرفته بودند. به عنوان مثال می‌توان به وصله‌های عرضه شده برای ویندوز سرور ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ اشاره کرد.

مایکروسافت به عنوان یکی از مشهورترین شرکت های نرم افزاری دنیا در دومین سه شنبه هر ماه میلادی وصله‌های امنیتی و به روزرسان خود را برای حل مشکلات برنامه‌های مختلفش عرضه می‌کند.

 
 

برچسب ها: هکر ، روس ، رایانامه ، ناتو ، مایکروسافت ، نفوذ ، خبرنو ، خبر نو



:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
تیم کوک در ژانویه ۲۰۱۲



زادهٔ:۱نوامبر ۱۹۶۰ ‏(۵۴ ساله)
آلاباما، Flag of the United States.svg ایالات متحده آمریکا
ملّیت:ایالات متحده آمریکا
حوزه فعالیت:مدیرعامل شرکت اپل
عضو هیئت مدیره شرکت اپل
عضو هیئت مدیره نایک

 تیموتی دی "تیم” کوک (Timothy D. "Tim” Cook)  مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت اپل است. کوک در مارس ۱۹۹۸ به اپل پیوست و در ۲۴ اوت ۲۰۱۱، بعد از استعفاء استیو جابز رسماً مدیر عامل جدید شرکت اپل شد. نخستین مسئولیت وی مدیریت عملیات «روزانه» به عنوان نایب رییس، در این شرکت بوده‌است. در سال ۲۰۱۲، یک میلیون سهام اپل به او اهدا شد. تیم کوک یکی از مدیران با بالاترین دستمزد در دنیا است. کوک پیش از پیوستن به اپل، نایب رییس بخش مواد شرکت، در کامپک بود و به مدت ۱۲ سال در شرکت اینتلفعالیت می‌کرد. کوک پیش از آن در شرکت اینتلیجنت الکترونیکس به عنوان مدیر ارشد عملیاتی در بخش فروش فعالیت می‌کرد.

در آوریل ۲۰۱۲، تایم، تیم کوک را به عنوان یکی از ۱۰۰ انسان تاثیرگذار در دنیا معرفی کرد.

از تیم کوک به عنوان نابغه پشت استیو جابز یاد می‌شود.
تحصیلات

کوک دارای مدرک ام‌بی‌ای از دانشگاه دوک و مهندسی صنایع از دانشگاه آوبرن است.
محبوبیت

طبق نظرسنجی انجام شده توسط گلس‌دور، تیم کوک با کسب امتیاز ۹۷%، محبوب‌ترین مدیر جهان در سال ۲۰۱۲ معرفی شد. کوک در این نظرسنجی بالاتر از افرادی چون لری پیج، اریک اشمیت و لری الیسون قرار گرفت.
زندگی شخصی

تیم کوک به ورزش‌هایی چون کوهنوردی، دوچرخه سواری و ژیمناستیک علاقه دارد. او فعالیت‌هایش را هر روز از ساعت ۴:۳۰ شروع می‌کند.




 
 

برچسب ها: تیم ، کوک ، مدیر ، عامل ، هیئت ، خبرنو ، خبر نو ،



:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
بسیاری از ما هر شب گوشی‌های هوشمند خود را شارژ می‌کنیم چرا که هنوز طول عمر باتری تلفن‌های هوشمند به اندازه‌ای نیست که با یک بار شارژ نیازهای چند روز ما را برآورده کند

بسیاری از ما هر شب گوشی‌های هوشمند خود را شارژ می‌کنیم چرا که هنوز طول عمر باتری تلفن‌های هوشمند به اندازه‌ای نیست که با یک بار شارژ نیازهای چند روز ما را برآورده کند. از طرفی شارژ گوشی و استفاده همزمان از آن در رخت‌خواب کار سختی است که به لطف Night Cable این موضوع هم حل شده است. با زومیت همراه باشید.

 بسیاری از کاربران هر شب، تبلت‌های خود را شارژ می‌کنند تا اگر شب‌هنگام در رخت‌خواب خود قصد وبگردی یا مطالعه یک فایل پی‌دی‌اف را داشتند، دچار مشکل نشوند. اما احتمالا برای شما هم پیش آمده است که استفاده از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها زمانی که در حال شارژ شدن هستند کار سخت و اعصاب‌ خردکنی است؛ چرا که کابل شارژرها معمولا کوتاه است و کاربر برای استفاده از گوشی هوشمند در حال شارژ خود باید حتما کنار پریز برق باشد.

همین دلیل ساده کافی است که شرکت Native Union دست به تولید Night Cable بزند. این شارژر دارای کابل 3 متری است که باعث می‌شود به راحتی بتوانید گوشی‌هوشمند خود را زمانی که در رخت‌خواب هستید شارژ کنید و همزمان از آن استفاده نمایید. همچنین Night Cable دارای یک گره در سیم خود است که به شما کمک می‌کند تا روی هر سطح صافی مانند میز کنار تخت‌خوابتان آن را قرار دهید.

این کابل در دو نسخه یکی  همراه با کانکتور لایتنینگ برای iOS و نسخه دیگر به همراه میکرو USB برای محصولات ویندوزی و اندرویدی عرضه می‌شود. هر دو نسخه با قیمت 39 دلار به فروش خواهند رسید. کابل‌های مخصوص آیفون در 3 رنگ و کابل مخصوص اندروید در یک رنگ روانه بازار خواهد شد. البته قیمت این شارژر کمی زیاد به نظر می‌رسد، اینطور نیست؟

 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones



:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
امسال هر دو پلتفرم پرطرفدار دنیای موبایل یعنی اندروید آبنبات چوبی و iOS 8 از الگوی مشابهی برای انتشار پیروی کردند

امسال هر دو پلتفرم پرطرفدار دنیای موبایل یعنی اندروید آبنبات چوبی و iOS 8 از الگوی مشابهی برای انتشار پیروی کردند، بطوریکه اپل و گوگل به‌ترتیب در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از نسخه‌ی بتای iOS 8 و اندروید آبنبات چوبی که در آن زمان اندروید L نام گرفته بود، پرده برداشتند. نسخه‌ی جدید هر دو سیستم‌عامل همراه با ویژگی‌ها و قابلیت‌های کاربردی فراوانی همراه هستند. در ادامه به بررسی ۵ قابلیت اندروید آبنبات چوبی خواهیم پرداخت که iOS فاقد آن‌ها است.

 هر دو سیستم‌عامل اندروید آبنبات چوبی و iOS در حال حاضر تثبیت شده‌اند، از این‌رو توسعه دهندگان دو کمپانی اپل و گوگل تمام نیروی خود را برای تقویت هرچه بیشتر و ارائه‌ی خدمات بهتری در مقایسه با رقبا مترکز کرده‌اند. نمی‌توان از نظر کاربردی تفاوت عمده‌ای را بین این دوسیستم‌عامل یافت و هر دو سیستم‌عامل امکانات و قابلیت‌های خوب و کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، هرچند بازهم می‌توان قابلیت‌هایی را یافت که یکی از پلتفرم‌ها فاقد آن است. گوگل با انتشار اندروید کیت‌کت نشان داد که درصدد ایجاد تغییرات بنیادی در سیستم‌عامل اندروید است که معرفی طراحی متریال مهر تاییدی بر شایعات مطرح شده بود. علاوه بر تغییرات ظاهری، نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل گوگل با بهینه‌سازی‌های نیز در مصرف باتری و همچنین تقویت قابلیت‌های امنیتی همراه شده است.

در ادامه به بررسی ۸ ویژگی کاربردی موجود در اندروید آبنبات چوبی خواهیم پرداخت که iOS 8 فاقد آن است. البته باید به این نکته اشاره کرد که اپل نیز بیکار ننشسته و قابلیت‌های خوبی را در سیستم‌عامل iOS 8 گنجانده است.
۱. امکان تعریف حساب‌های کاربری مهمان

اپل تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌ها را از جمله‌ی ابزار‌های شخصی هر کاربری عنوان می‌کند، اما به‌واقع در مورد تبلت‌ها نمی‌توان چنین ادعایی داشت و گاها شاهد استفاده از تبلت‌ها به‌عنوان یک گجت عمومی هستیم که توسط تمام اعضای خانواده مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. با توجه به اهمیت حریم خصوصی و همچنین جلوگیری از اختلال اطلاعات، گوگل در اندروید آبنبات چوبی امکان تعریف حساب‌های کاربری مختلف را امکان‌پذیر ساخته است. با توجه به اینکه امروزه کودکان نیز به کار با گجت‌ها علاقمند شده‌اند، پاک شدن اطلاعات و از بین رفتن داده‌های حساس نیز از جمله‌ی مواردی است که اهمیت فراوانی دارد.

اما در مقابل iOS اپل فاقد این قابلیت است. iOS حتی قابلیت فعال کردن حالت Guest Mode را نیز ندارد، اما به‌نظر می‌رسد در آینده شاهد اضافه شدن این ویژگی به iOS ‌خواهیم بود. البته باید به قابلیت اشتراک‌گذاری کتاب‌ها، موزیک و داده‌های دیگر حداکثر بین ۶ نفر در iOS 8 اشاره کرد.
۲. قابلیت فعال کردن حالت ذخیره‌ی باتری

گوگل در اندروید آبنبات چوبی قابلیت ذخیره‌ی انرژی باتری را فعال کرده که می‌توان با استفاده از آن زمان باتری‌دهی را حداکثر تا ۹۰ دقیقه افزایش داد که این امر از طریق غیرفعال کردن برخی از قابلیت‌های گوشی چون قطع ارتباط گوشی با شبکه‌های بی‌سیم و دیتا، کاهش قدرت پردازشی، غیرفعال کردن ویژگی‌هایی چون ویبره و برخی از کارها که می‌تواند انرژی بیشتری را ذخیره کند، ممکن می‌شود. به لطف توسعه‌ی پروژه‌ی Volta و بهره‌گیری از دستاوردهای آن، گوگل در اندروید ۵ توانسته تا استفاده‌ی سیستم‌عامل و سایر سخت‌افزار‌ها را بسیار کاهش دهد، بطوریکه نسخه‌ی نهایی پیش‌نمایش اندروید آبنبات چوبی روی نکسوس ۵ گوگل توانسته تا عمرباتری در این محصول را تا ۷۵ دقیقه افزایش دهد.
۳. قفل هوشمند برای بالابردن امنیت

در حال حاضر اندروید تنها سیستم‌عاملی است که امکان کنترل امنیت تلفن‌هوشمند یا تبلت را با استفاده از جفت‌شدن با سایر گجت‌ها چون تلفن‌های‌هوشمند، تبلت‌ها، گجت‌های پوشیدنی و حتی خودروهای مجهز به سیستم‌عامل ممکن می‌کند. کاربران اندروید می‌توانند از پنج مکانیزم مختلف برای باز کردن قفل ابزار اندرویی خود استفاده کنند که از جمله‌ی آن می‌توان به باز کردن قفل از طریق Face Unlock و همچنین الگوی‌های محبوب اندروید اشاره کرد.

iOS امکان باز کردن قفل از طریق جفت شدن با سایر ابزار‌ها را نداشته و همچنین تنوع انتخاب روش قفل‌گذاری نیز تنها محدود به سه حالت بازکردن قفل از طریق اثر انگشت، وارد کردن کد چهاررقمی و همچنین کشیدن نشانگر به سمت راست محدود شده است.
۴. دسترسی به حافظه‌ی گوشی از طریق اتصال USB

هفت سال از زمان معرفی اولین نسل از آیفون می‌گذرد و علی‌رغم انتقادات فراوان کاربران مبنی بر عدم دسترسی به حافظه‌ی داخلی گوشی در زمان اتصال به کامپیوتر ویندوزی، همچنان شاهد آن هستیم که فقط می‌توان به تصاویر ثبت شده با دوربین دسترسی پیدا کرد. در حالی که ابزار‌های اندروید با اتصال به یک کامپیوتر ویندوزی همچون یک حافظه‌ی جانبی عمل می‌کنند که می‌توان انواع فایل‌ها را به موبایل انتقال داد. شاید برخی امنیت پایین این روش را یک نکته‌ی منفی عنوان کنند، اما در مقابل انتقال تمامی فایل‌ها از طریق آیتیونز نیز تا حدودی ایجاد زحمت می‌کند. همچنین قابلیت افزایش حافظه‌ی جانبی را نیز باید به‌عنوان یک نکته‌ی مثبت برای اندروید در نظر گرفت، امری که در iOS ممکن نیست.
۵. مدیریت اپلیکیشن‌ها

تمامی کارهایی که می‌توان در یک ابزار مبتنی بر iOS انجام داد، در نصب و حذف اپلیکیشن خلاصه شده است و سهولت کاربری در آن لحاظ شده است، اما در اندروید در کنار امکان حذف و نصب اپلیکیشن‌ها، تنها با یک بار لمس می‌توان اپلیکیشن را بصورت کامل حذف کرد. همچنین امکان حذف آخرین بروزرسانی‌های نصب شده روی سیستم نیز وجود دارد. همچنین اندروید امکان تبدیل هر اپلیکیشنی را به اپلیکیشن پیش‌فرض در اختیار کاربر قرار می‌دهد که این موضوع شامل اپلیکیشن ایمیل، پیام‌کوتاه، مرورگر، ویرایش‌گر تصاویر، پخش‌کننده ویدئو و موزیک و هر جنبه از اجرای انواع فایل‌ها و دریافت سرویس‌ها است. اما در iOS کاملا برعکس است و برای مثال نمی‌توان یک مرورگر دیگر را به‌جای سافاری به‌صورت پیش‌فرض مورد استفاده قرار داد.

همچنین اندروید امکان مخفی کردن اپلیکیشن‌ها را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
۶. پشتیبانی از انواع کاربرد NFC

تلفن‌های‌هوشمند ویندوزفون، بلک‌بری و اندروید از چندین سال پیش از فناوری NFC پشتیبانی می‌کنند، در حالی که این موضوع در مورد آیفون‌های اپل صادق نیست و این کمپانی پس از ایجاد بستر لازم برای بهره‌برداری اقتصادی از این قابلیت، آن را در تلفن‌هوشمند خود گنجاند. برخلاف اندروید که می‌توان از NFC در کاربردهای مختلفی استفاده کرد، این امکان در آیفون و به‌بیان بهتر iOS تنها به امکان خرید از طریق سیستم Apple pay محدود شده است؛ یعنی نمی‌توان از قابلیت ارتباطی NFC برای تبادل فایل‌ها، خواندن اطلاعات تگ‌ها و کاربردهای دیگر استفاده کرد. پیش از اپل نیز سیستم‌های پرداخت دیگری مبتنی بر NFC روانه‌ی بازار شدند، اما بنا به دلایلی که پیش‌تر در زومیت به آن‌ها پرداختیم، این سیستم‌ها موفقیت چندانی به دست نیاودند. حال باید به انتظار سیستم پرداخت Apple Pay باشیم.
۷. امکان نصب اپلیکیشن‌ها از منابع مختلف

در سیستم‌عامل اندروید می‌توان اپلیکیشن‌ها را از منابع بیشمار موجود در فضای بی‌کران اینترنت نصب کرد، در حالی که این موضوع در مورد iOS صادق نیست و در صورتی که آیفون و آیپد مورد نظر جیلبریک نشده باشد، نمی‌توان اپلیکیشن‌ها را از منابع دیگری نصب کرد.
۸. پشتیبانی از فرمت RAW DNG در اندروید آبنبات چوبی

 در زومیت خواندید که گوگل در اندروید آبنبات چوبی امکان ثبت تصاویر بصورت RAW DNG را پیش‌بینی کرده است. مزیت استفاده از این نوع تصاویر قابلیت ویرایش تصویر پس از ثبت آن است. همچنین باید به در اختیار گرفتن کنترل بیشتر روی فاکتورهای اصلی دوربین همچون حساسیت سنسور و سرعت شاتر نیز اشاره کرد که در اینصورت دوربین‌ تلفن‌های‌هوشمند مبتنی بر اندروید آبنبات چوبی بسیار پیشرفته‌تر از رقبا عمل خواهند کرد. مضاف بر این باید به امکانات پیش‌فرض موجود برای کنترل و ثبت ویدئوها با رزولوشن 4K نیز اشاره کرد.
 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
پس از معرفی و عرضه‌ی گلکسی‌نوت 4 سامسونگ، حال نوبت به پرچمدار بعدی سامسونگ رسیده که گلکسی S6 است.

پس از معرفی و عرضه‌ی گلکسی‌نوت 4 سامسونگ، حال نوبت به پرچمدار بعدی سامسونگ رسیده که گلکسی S6 است. براساس اطلاعات رسیده از کره‌ی جنوبی، سامسونگ اقدامات لازم برای آغاز تولید نسل جدید تلفن‌هوشمند را آغاز کرده است.

معمولا سامسونگ نسل جدید تلفن‌های‌هوشمند سری S خود را در میانه‌های سال میلادی یعنی مصادف با برگزاری کنفرانس موبایل بارسلون معرفی می‌کند، اما شایعات مطرح شده احتمال معرفی این تلفن‌هوشمند زودتر از موعد مقرر را مطرح کرده‌اند. به‌نظر می‌رسد سامسونگ نیز با الگوبرداری از سونی در نظر دارد تا فاصله‌ی عرضه‌ی تلفن‌هوشمند پرچمدار خود را از بازه‌ی یک ساله کاهش دهد.

 براساس شایعات موجود گلکسی S6 از مشخصات فنی چون صفحه‌ی نمایش ۵.۳ اینچی از نوع سوپرAMOLED با رزولوشن 4K یا ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۱۰ با قابلیت پردازش ۶۴ بیتی  و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد برد. همچنین باید به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در کنار سنسور Iris اشاره کرد که این محصول را به یک تلفن‌هوشمند با مشخصات فنی بالا تبدیل می‌کند.

با توجه به تغییر سیاست سامسونگ در حوزه‌ی طراحی انتظار می‌رود تا گلکسی S6 همراه با ظاهری جدید و بهره‌گیری از مواد غیرپلاستیکی روانه‌ی بازار شود، چراکه سامسونگ امسال نیز با عرضه‌ی گلکسی آلفا تجربه‌ی توسعه‌ی تلفن‌هوشمند با استفاده از فلز را آموخته است.
 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
تا کمتر از یک ماه دیگر، کنفرانس سامسونگ برای رونمایی از محصولات جدید خانواده گلکسی برگزار خواهد شد

تا کمتر از یک ماه دیگر، کنفرانس سامسونگ برای رونمایی از محصولات جدید  خانواده گلکسی برگزار خواهد شد. امروز شایعه شده که کره‌ای‌ها قصد دارد قیمت بالاتر از آیفون ۶ را برای گلکسی اس‌ها در نظر بگیرند.

کنفرانس سامسونگ در MWC در حالی برگزار خواهد شد که تا به امروز، با اطلاعات بی‌شماری که از این دو محصول به بیرون درز پیدا کرده است. حداقل از موارد اصلی آن با خبر شده‌ایم. ولی قیمت این محصولات هنوز مسئله مبهمی است که به نظر می‌رسد این موضوع نیز  بار دیگر با کمک یک منبع دیگر لو رفته باشد. همانطور که اطلاع دارید، کنفرانس what's next سامسونگ در کمتر از یک ماه دیگر در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود. در حال حاضر، به لطف منابع دور و نزدیک، از مشخصات فنی، طراحی و هم اکنون با اخبار جدیدی که از AndroidPit منتشر شده است، از قیمت آن مطلع شده‌ایم.

در صورتی که اطلاعات منتشر شده از این منبع، صحیح باشند، قیمت محصولات جدید سامسونگ از آیفون‌ 6 اپل نیز گران قیمت‌تر خواهند بود. قیمت Galaxy S6 چیزی در حدود  749 تا  949 یورو است و در صورت صحت شایعات، دارای حافظه‌هایی با گنجایش 32GB و 64GB و 128GB خواهد بود. از سوی دیگر، Galaxy S Edge دارای همین حافظه‌ها خواهد بود ولی قیمت آن از 849 یورو شروع خواهد شد که ارزان‌ترین مدل آن 100 یورو از Galaxy S6 بیشتر خواهد بود.

در مقایسه با رقبا، آیفون 6 با قیمت  699 تا 899 یورو در اروپا قیمت گذاری شده است. در واقع ارزان‌ترین مدل آیفون 6 با حافظه 16 گیگابایت، قیمتی نزدیک به 699 یورو دارد. آیفون 6 پلاس نیز با همین مقدار حافظه با قیمتی 100 یورو گران‌تر نسبت به آیفون 6 به فروش می‌رسد.

قیمت شایعه شده از محصولات سامسونگ در اروپا را در زیر مشاهده کنید:

    Samsung Galaxy S6 32 GB: €749
    Samsung Galaxy S6 64 GB: €849
    Samsung Galaxy S6 128 GB: €949
    Samsung Galaxy S Edge 32 GB: €849
    Samsung Galaxy S Edge 64 GB: €949
    Samsung Galaxy S Edge 128 GB: €1049

به هر صورت برای قضاوت در رابطه با قیمت‌گذاری محصولات سامسونگ کمی زود است. پس بهتر است قضاوت در این رابطه را تا زمان برگزاری کنفرانس این شرکت به تعویق بیندازیم.
 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones



:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
مایکروسافت اعلام کرد در سال جاری اقدام به عرضه‌ی گوشی‌های جدید لومیا مجهز به پردازشگر‌ اسنپدراگون ۸۱۰ خواهد کرد.

مایکروسافت اعلام کرد در سال جاری اقدام به عرضه‌ی گوشی‌های جدید لومیا مجهز به پردازشگر‌ اسنپدراگون ۸۱۰ خواهد کرد. اسنپدراگون 810 نسل جدیدی از پردازشگرهای کوالکام، یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان پردازشگرهای گوشی‌های هوشمند است که در سال جاری میلادی مورد استفاده‌ی چند شرکت صاحب نام دیگر هم قرار خواهد گرفت.

جوها کوکونن، سرپرست بخش مدیریت محصولات شرکت مایکروسافت در بیانیه‌ای گفت:

    مایکروسافت و کوالکام در حال ایجاد همکاری طولانی مدت به منظور توسعه‌ی چشم‌انداز تجارت و تجربه‌ی سرگرمی در گوشی‌های هوشمند لومیا بر پایه‌ی سیستم عامل ویندوز فون هستند. ما به دنبال تداوم این رابطه هستیم تا بهترین گوشی‌های هوشمند لومیا را به بازار عرضه کنیم. گوشی‌هایی که مجهز به پردازشگرهای اسنپدراگون کوالکام 810 خواهند بود. این گوشی‌ها ترکیب بی‌سابقه‌ای از قدرت پردازش، ایجاد محتوای چندرسانه‌ای غنی، کیفیت بالای گرافیکی و ارتباطات بی‌سیم را به مشتریانمان اهدا می‌کنند.

پردازنده‌های اسنپدراگون 810 در نوع خود امکانات جدید و ارزشمندی را در بازدهی، ارتباطات و سرگرمی ارائه خواهد داد که تا قبل از آن ممکن نبوده است. کوالکام قصد دارد تا در سال جاری علاوه بر پردازنده اسنپدراگون 810، مدل 808 را هم عرضه خواهد کرد.

کوالکام پردازنده‌ی گرافیکی این محصولات را نیز از یاد نبرده و اسنپ‌دراگون 808 را با پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 418 همراه ساخته است که 20 درصد سریع‌تر از آدرنو 330 عمل می‌کند. اسنپ‌دراگون 810 نیز با آدرنو 430 همراه شده که در مقایسه با آدرنو 420 به کار رفته در اسنپ‌دراگون 805، به میزان 30 درصد سریع‌تر شده است. با این اوصاف اسنپ‌دراگون 810 از رزولوشن ویدئو‌هایی 4K اولترا اچ‌دی با نرخ 30 فریم بر ثانیه و ویدئوهایی با رزولوشن 1080p با نرخ 120 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. پردازنده‌ی سیگنال تصاویر دوگانه‌ی (ISP) تعبیه شده، قادر است تا نرخ انتقال 1.2 گیگاپیسکل بر ثانیه را پشتیبانی کند. همچنین می‌توان در تلفن‌های‌هوشمندی با قلب پردازشی اسنپ‌دراگون 810، دوربین‌هایی با سنسور 55 مگاپیکسل تعبیه کرد.

زمانی که تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های فوق را با پشتیبانی از حافظه‌های DDR4 و قابلیت ارتباطی Cat 6 LTE-Advanced با سرعت انتقال 300 مگابایت در اسنپ‌دراگون 810 ترکیب کنیم، شاهد ظهور یکی از قوی‌ترین تراشه‌های موجود در صنعت ابزار‌های قابل‌حمل خواهیم بود که رقابت با آن در چنته‌ی هر رقیبی نیست.
 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones



:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
این روزها اطلاعات و شایعات مختلفی از مدل ۱۲ اینچی آیپد اپل منتشر می‌شود و حتی به تازگی تصویر منتسب به قاب پشت این محصول نیز فاش شد.

این روزها اطلاعات و شایعات مختلفی از مدل ۱۲ اینچی آیپد اپل منتشر می‌شود و حتی به تازگی تصویر منتسب به قاب پشت این محصول نیز فاش شد. در حالی که پیشتر شایع شده بود که این دستگاه آیپد پرو نام خواهد داشت، امروز پستی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد مبنی بر اینکه نام این آیپد «آیپد پلاس» است.

پست به اشتراک گذاشته شده در شبکه اجتماعی چینی Weibo، جزییات بیشتری از آیپد پلاس را اعلام کرده است. بر این اساس گفته می‌شود این آیپد از یک نمایشگر ۱۲.۹ اینچی با رزولوشن 2K بهره خواهد برد. البته رزولوشن دقیق این دستگاه هنوز مشخص نشده است، بنابراین رزولوشن یا ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل همچون وضوحی که در آیپد ایر ۲ به کار گرفته شده است یا ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل شبیه به تبلت‌های اندرویدی خواهد بود.

ضخامت این تبلت تنها ۷ میلی‌متر است و در مقابل آیپد ایر ۲ با ضخامت ۶.۱ میلی‌متر به نظر ضخیم می‌رسد. البته باید این موضوع را در ذهن داشته باشیم که این تبلت به نمایشگر ۱۲.۹ اینچ مجهز شده، بنابراین جثه‌ای به مراتب بزرگتر از آیپد ایر ۲ خواهد داشت. اما نکته‌ای که بیشتر از این نازکی بدنه اهمیت دارد، قطعا وزن دستگاه است. وزن این تبلت ۷۰۰ گرم اعلام شده که در مقایسه با آیپد ایر ۲ که فقط ۴۳۷ گرم وزن داشت، باز هم جای تامل دارد.

از دیگر مشخصات آیپد پلاس می‌توان به باتری ۱۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت اشاره کرد که قطعا با ظرفیت بسیار زیاد خود انرژی لازم برای کار با دستگاه را تا چندین ساعت تامین می‌کند. هنوز اطلاعات بیشتر درباره مقدار حافظه رم، پردازنده، زمان رونمایی و عرضه و وجود داشتن یا نداشتن قلم استایلوس برای این تبلت مشخص نشده است. احتمال می‌رود در کنار آیپد‌های جدید ۲۰۱۵، اپل از آیپد پلاس نیز رونمایی کند.
 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
دیروز سامسونگ دعوت‌نامه‌های مربوط به مراسم Unpacked 2015 خود را ارسال کرد. برخلاف سال‌های گذشته که همزمان با مراسم برگزار شده در بارسلون، مراسمی نیز در نیویورک برگزار می‌شد

دیروز سامسونگ دعوت‌نامه‌های مربوط به مراسم Unpacked 2015 خود را ارسال کرد. برخلاف سال‌های گذشته که همزمان با مراسم برگزار شده در بارسلون، مراسمی نیز در نیویورک برگزار می‌شد، امسال خبری از این موضوع نیست و فقط بارسلون میزبان محصولات جدید سامسونگ خواهد بود.

 انتظار می‌رود سامسونگ در مراسم معرفی محصولات خود در کنگره‌ی موبایل بارسلون، از گلکسی S6 به‌همراه گوشی‌هوشمند دیگری با صفحه‌ی نمایش دو طرف خمیده‌ی گلکسی S اج و همچنین ساعت‌هوشمند تایزنی جدیدی با نام Orbis رونمایی کند.

پس از اینکه دیروز دعوت‌نامه‌های مربوط به برگزاری مراسم در دهم اسفند ماه ارسال شد، بسیاری از رسانه‌ها سوالاتی را در خصوص احتمال برگزاری مراسمی همزمان در نیویورک همچون سال‌های گذشته مطرح کردند. براساس اطلاعات ارائه‌ی شده توسط سام‌موبایل، سامسونگ تایید کرده که برخلاف گذشته مراسمی را در نیویورک برگزار نخواهد کرد و دوستداران و علاقمندان به کار کردن با محصولات جدید سامسونگ تنها می‌توانند در بارسلونا این شانس را داشته باشند.
 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones



:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
در هفته‌های اخیر شایعات و اخبار متعددی در مورد پرچمدار آتی سامسونگ، گلکسی S6 منتشر شده است.

در هفته‌های اخیر شایعات و اخبار متعددی در مورد پرچمدار آتی سامسونگ، گلکسی S6 منتشر شده است. اما آخرین تصاویر منتسب به این گوشی‌هوشمند جزئیات بیشتری از آن را نمایش می‌دهد.

در روزهای اخیر شایعات و تصاویر متعددی در مورد پرچمدار آتی سامسونگ منتشر شده است که در جدیدترین آن‌ها شاهد قاب‌های پشتی توسعه یافته برای گلکسی S6 هستیم که ذهنیت بهتری را در باره‌ی این گوشی برایمان ایجاد می‌کند.

در مورد صحت تصاویر مورد نظر می‌توان دو نقطه نظر را مطرح کرد. شاید تولیدکنندگان این قاب‌ها براساس اطلاعات منتشر شده، آنچه را که برای آینده در نظر دارند، طراحی کرده‌اند. از سوی دیگر می‌توان چنین استنباط کرد که سامسونگ مختصات فیزیکی گوشی‌هوشمند خود را در اختیار تولیدکنندگان این قاب‌ها گذارده تا بلافاصله پس از ارائه‌ی این محصول به بازار، تجیزات جانبی نیز روانه‌ی بازار شود.

همانطور که در این تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، از جمله‌ی قابلیت‌هایی که یکی از این قاب‌ها به گلکسی اس ۶ اضافه می‌کنند می‌توان به تقویت دوربین از طریق اضافه شدن لنز روی قاب و همچنین صفحه‌ی نمایش کاغذ دیجیتال (e-paper) در پشت گوشی اشاره کرد.
 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones



:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
سامسونگ از اولین پنل های آینه ای و شفاف دنیا در جریان نمایشگاه هنگ کنگ رونمایی کرد.

 سامسونگ یکی از کمپانی های فناورانه ای است که به تولید و عرضه محصولات متمایز شناخته می شود. اکنون این کمپانی در جریان برگزاری نمایشگاه Retail Asia Expo ۲۰۱۵ هنگ کنگ از اولین پنل های هوشمند OLED آئینه ای و شفاف در دنیا رونمایی کرده که توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است.

پنل های جدید سامسونگ Samsung Display از تکنولوژی RealSense شرکت اینتل بهره می برند. کاربران با استفاده از این تکنولوژی می توانند از قابلیت و امکانات متفاوتی برخوردار شوند. تصور کنید قصد خرید یک لباس را دارید اما نمی دانید آیا رنگ لباس، سایز و .... آن با شما سازگاری دارید یا خیر؟ به همین دلیل لباس را می پوشید تا از این موارد اطلاع پیدا کنید اما با محصول جدید سامسونگ دیگر نیازی به پوشیدن لباس ها نیست بلکه با کمک این محصول و به صورت مجازی می توانید از مواردی مانند سایز لباس و ... مطلع شوید.

این پنل هوشمند می تواند جایگزین آئینه های معمولی شده و اطلاعات دستگاه های دیجیتال مانند اسمارت فون یا گجت ها را روی فضا و شیشه آئینه در معرض نمایش قرار دهد. سامسونگ معتقد است، پنل های OLED آئینه ای به دلیل بازتاب بهتر رنگ ها می تواند ال سی دی ها را کنار بزنند. از دیگر ویژگی های این پنل ها می توان نسبت کنتراست بهتر نور و تصویر، وسعت رنگ ها یا عدم نیاز به نور پس زمینه را نام برد. اما سامسونگ اطلاعات بیشتری را در رابطه با زمان استفاده این فناوری جدید در محصولات خود را اعلام نکرده است.


 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
پس از اعلام کمپانی اپل برای فروش آنلاین ساعت هوشمند خود، فروش این محصول در ایران به صورت آنلاین آغاز شده است؛ «اپل واچ» از جهاتی قابل مقایسه با ساعت هوشمند کمپانی سامسونگ «Gear S» است. به گزارش خبرنگار مهر،

 تاریخچه گجت های پوشیدنی اگرچه قدمت زیادی ندارد اما کمپانی های مطرح در زمینه تکنولوژی، با سرعت بسیاری در حال ارائه این ابزارها برای کاربران هستند؛ پس از عرضه عینک گوگل، ساعتهای هوشمند بازار خوبی را در میان تولیدکنندگان موبایل از آن خود کردند.

این گجتها، دنیای بسیار نوآورانه ای از تکنولوژی محسوب می شوند که می توانند رفته رفته رویای پوشاک الکترونیکی را محقق کنند. در این میان کمپانی های تولیدکننده گوشی از جمله سامسونگ، قدم های بسیاری برای تولید ساعت های هوشمند برداشته اما برخی شرکتها از جمله اپل دیرتر و در فاصله زمانی بیشتری نسبت به سایر رقبا، وارد این مرحله شده است.

هم اکنون ساعت هوشمند کمپانی اپل به مرحله فروش رسیده و در اکثر کشورهای جهان عرضه شده است این محصول از نظر صفحه نمایش، نوع و اندازه، امکانات ارتباطی قابل مقایسه با ساعت هوشمند کمپانی سامسونگ است.


 

مشخصات تازه وارد خانواده اپل

 «Apple Watch» که براساس طراحی iOS تولید شده دارای صفحه نمایش تمام‌دیجیتال با کیفیت Retina، اندازه کوچک، دستیار صوتی سیری، صفحه لمسی بسیار حساس همراه با اسپیکرهای هوشمند، پردازنده جدید و خاص S۱ SiP، وای فای و بلوتوث ۴.۰ است.

جدیدترین محصول کمپانی اپل، برای سلامتی و ورزش طراحی شده تا سلامتی کاربران را نیز زیرنظر داشته باشد؛ برای این منظور اپلیکیشن ضربان قلب، فشار خون، پیاده‌روی و غیره این امکان را به کاربران می‌دهد تا از سلامتی خود باخبر باشند و در صورت اختلال در هر یک از علائم حیاتی بدن، آن را مورد بررسی قرار دهند.

اپل واچ

در رابطه با شارژر این ساعت هوشمند نیز می‌توان گفت که در پشت این ساعت چندین سنسور قدرتمند و حساس قرار دازد که برای شارژ با اتصال سوکت، می‌توان از آن کمک گرفت.

ساعت هوشمند اپل با نسخه اسپورت با دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری و با رنگ‌بندی سفید، صورتی، سبز، آبی و مشکی به صورت آنلاین به فروش می رسد؛ اپل واچ با رنگ بندی مشکی در دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری با قیمت دو میلیون و ۷۰ هزار تومان و دو میلیون و ۹۷۰ هزار تومان به فروش می رسد؛ رنگ سفید این ساعت هوشمند که در دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری تولید شده به ترتیب یک میلیون و ۹۳۰ هزار تومان و دو میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و همچنین رنگ آبی ساعت هوشمند در دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری یک میلیون و ۹۳۰ هزار تومان و دو میلیون و ۳۷۰ هزار تومان قیمت داده شده و به صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی یک تماس http://۱tamas.com/digital-equipment/smartwatch/applesmartwatch.html به فروش می رسد.

مشخصات ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند کمپانی سامسونگ که به Samsung Gear S موسوم است با رنگ مشکی، حدود یک میلیون و ۳۹۹ هزار تومان قیمت داده می شود در دو نوع کاربری زنانه و مردانه عرضه شده که نوع کاربری آن ورزشی و روزمره اعلام شده است.

این گجت کمپانی کره ای سامسونگ در فرم مستطیل شکل و جنس بند آن لاستیکی بوده و دارای صفحه نمایش رنگی لمسی Curved Super AMOLED در سایز ۲ اینچ با رزولوشن ۳۶۰x۴۸۰ است.




ساعت هوشمند سامسونگ


ساعت هوشمند سامسونگ قابلیت نصب سیم کارت دارد و دارای GPS است.این ابزار پوشیدنی، از سیستم عامل تایزن بهره می برد و مجهز به پردازنده: Dual core ۱.۰ GHz با حافظه داخلی ۴۰۹۶ مگابایت است.

قابلیت پخش موسیقی و اتصالات به شبکه های نسل سوم، وای فای و بلوتوث به همراه حسگر شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما ، شمارش ضربان قلب از دیگر ویژگیهای ساعت هوشمند سامسونگ است که دارای باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعت است.

مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره استفاده از اپلیکیشن های ناشناس موبایل که در برخی مواقع بدون اطلاع مشترکان، باعث درج هزینه های تماس بین المللی می شوند هشدار داد.

غلامرضا داداش زاده - معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با تاکید براینکه مشتركان تلفن همراه درباره استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی هوشیار باشند، درباره درج هزینه‌های تماس بین‌المللی در صورتحساب مشتركان تلفن همراه هشدار داد.

وی گفت: مشتركان تلفن همراه باید درباره اپلیکیشن هایی كه توسط بدافزارها بر روی گوشی‌هایشان نصب می‌شود و تماس با شماره‌های تبلیغاتی، مراقب باشند.

داداش‌زاده ادامه داد: در پی شكایت تعدادی از مشتركان و در بررسی سیستم صدور صورتحساب اپراتورهای تلفن همراه، مشخص شد هزینه‌های بالائی برای تماسهای بین‌المللی در قبض‌های مشتركین ثبت شده که بعضی از این تماسها با برخی از كشورهای دورافتاده آفریقائی بوده و مشتركین موظف به پرداخت هزینه آن بوده‌اند.

وی افزود: بررسی ها نشان می‌دهد كه برخی از این تماسها توسط بدافزارهائی بوده كه در گوشی‌های تلفن همراه مشتركان نصب شده و به صورت خودكار و بدون اطلاع مشتركان فعال می‌شود و گاهی بالابودن تعرفه و یا مدت زمان طولانی این نوع از تماسها، باعث متضرر شدن مشتركان می‌شود. براین اساس مشتركان خدمات تلفن همراه و دیتا باید در مورد نصب و استفاده از برنامه‌های كاربردی و اپلیکیشن ها دقت لازم را داشته باشند.

معاون رگولاتوری تصریح كرد: همچنین مشتركان درنظر داشته باشند كه شركت در برخی مسابقات تلفنی ماهواره‌ای و یا شماره تماسهایی كه جهت تبلیغات كالاها در رسانه‌های خارجی مطرح می‌شود با توجه به ماهیت شماره مقصد و نحوه مسیریابی اینگونه تماسها، مشمول پرداخت هزینه‌های بالا می‌شود.

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
نسخه «S» آیفون6 بنام آیفون 6S روز 25 سپتامبر2015 برای فروش در فروشگاه‌های اپل عرضه خواهد شد.

گوشی 12 مگاپیکسلی با دو گیگ رم (حافظه موقت) منطبق بر برنامه عرضه آی او اس 9 (جدیدترین سیستم‌عامل روی آیفون) روی سوم مهرماه 1394 خواهد بود.


البته روز 18 سپتامبر / 27 شهریور 1394 روزی است که پیش ثبت‌نام برای خرید این گوشی به‌صورت اینترنتی آغاز خواهد شد.گفتنی است بر طبق سنت قدیمی، اپل روز جمعه را برای فروش در نظر می‌گیرد و بیست و پنجم نیز جمعه است.


تاریخ 25 سپتامبر توسط کارمندان اپراتور مخابراتی وودافون در انگلیس برای عرضه آیفون نسل بعدی لو رفته و به کارمندان درباره «آیفون جدید» گفته‌شده است.


البته هنوز صحبتی درباره نسخه «S» آیفون 6 پلاس نشده است و معلوم نیست این نسخه نیز واقعیت خواهد داشت یا خیر؟

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
به تازگی ویدیویی در فضای مجازی در مورد گوشی هوشمند گالکسی نوت 5 سامسونگ منتشر شده که کاربران را بیشتر با ویژگی‌های این محصول آشنا می کند......
چند ماهی است که اخبار مختلفی در مورد این گوشی در فضای مجازی منتشر و مشخص شده است که این موبایل دارای نمایشگر 5.9 اینچی، از بدنه تمام آلومینیومی برخوردار است. همچنین مدل هایی از آن با قاب چرمی در دسترس خواهد بود.
 
نمایشگر AMOLED این گوشی از دقت 3840 در 2160 برخوردار بوده و تراکم پیکسلی آن برابر با 784.85PPI  است. استفاده از شیشه نشکن و ضدخش هم در این گوشی پیش بینی شده و البته مجموعه این ویژگی ها وزن آن را تا حدی از میزان معمول بیشتر کرده است.
 
پردازنده این گوشی احتمالا از نوع Exynos 7420  یا  Exynos 7 بوده و البته هنوز امکان دارد سامسونگ تغییر عقیده داده و در نهایت از پردازنده Snapdragon 808 شرکت Qualcomm در این گوشی جدید بهره بگیرد.
 
پیش بینی می شود میزان RAM‌گوشی مذکور بین 4 تا 6 گیگابایت باشد و حافظه داخلی 32 تا 64 گیگابایتی برای گوشی یاد شده در نظر گرفته شود.
 
باتری 4100 میلی آمپری، سیستم عامل آندروید 5، امکان نصب کارت حافظه تا 128 گیگابایت، دو دوربین 20 و 5 مگاپیکسلی در جلو و پشت گوشی از جمله دیگر مشخصات گالکسی نوت 5 است که در پاییز امسال در دسترس خواهد بود.
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
گجت متفاوتی راهی وارد بازار فناوری شده که با صدای والدین به قصه گفتن برای کودکان می پردازد.
 کودکان به شنیدن قصه های شبانه علاقه وافری دارند اما گاهی اوقات والدین به دلیل مشغله زیاد و خستگی قادر به قصه گفتن برای کودکان خود نیستند. این گجت StoryHome نام داشته و می تواند قصه های متفاوتی را با صدای والدین در حافظه خود ذخیره و در زمان نبود والدین به قصه گویی برای کودکان بپردازد.

این گجت با استفاده از برنامه ای که روی اسمارت فون ها نصب می شود و اتصال به اینترنت می تواند به دریافت و پخش قصه های مختلفی با صدای مادربزرگ و پدربزرگ نیز بپردازد.


 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
کاربران می توانند از سرویس جدیدی که اخیرا در سکوت خبری و بی سر و صدا توسط گوگل، بزرگترین موتور سرچ دنیا وارد شده، استفاده کنند.

 گوگل سرویس جدیدی را با نام Google Now به امکانات و قابلیت های جدید خود افزوده که قابل توجه است. کاربران با استفاده از این برنامه و با پرسش سوال های ساده در رابطه با مکان های اطراف خود می توانند دامنه اطلاعاتشان را افزایش دهند.

برای مثال، زمانی را تصور کنید که در برابر برج ایفل در فرانسه ایستاده اید و از برنامه گوگل این سوال را می پرسید : «ارتفاع این برج چقدر است؟» سپس سوال شما در این برنامه مورد بررسی قرار می گیرد تا بتواند به سوال شما پاسخ دهد.

اضافه شدن این قابلیت جدید به امکانات و خدمات گوگل در حالی است که گوگل این برنامه جدید را به طور رسمی معرفی نکرده است. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به معرفی مکان های نزدیک کاربران بدون نام بردن آن مکان یا اطلاع یافتن از ابعاد ساختمان، طول رودخانه، عمق دریاچه یا ... را اشاره کرد. این برنامه حتی قادر است زمان آغاز به فعالیت و کار یک شرکت یا بانک را نیز اعلام کند.

برای استفاده از امکانات این برنامه بایستی گزینه تشخیص مکان بر تنظیمات اسمارت فون یا تبلت های خود را فعال کنید تا با قرار گرفتن در مکان های مختلف و پرسش سوالات، گوگل بتواند به سوالات شما پاسخ دهد.

این برنامه از قابلیت نصب بر پلتفورم های اندروید و iOS را برخوردار است.



 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
شرکت ادوب به روز رسانی های امنیتی را برای اصلاح ۱۳ آسیب پذیری امنیتی در فلش پلیر، منتشر کرد.

این اصلاحیه ها برای کاربران ویندوز، مکینتاش و لینوکس منتشر شده است و آسیب پذیری هایی را برطرف می کند که می توانند به طور بالقوه به مهاجم اجازه دهند تا کنترل سیستم آلوده را در اختیار بگیرند؛ آخرین به روز رسانی های امنیتی ادوب، شامل اصلاح مسائلی از قبیل نشت حافظه، تخریب حافظه و اجرای کد از راه دور می شود.

ادوب فلش پلیر نسخه ۱۷.۰.۰.۱۸۸ و نسخه های پیش از آن بر روی ویندوز و مکینتاش، ادوب فلش پلیر Extended Support نسخه ۱۳.۰.۰.۲۸۹ و نسخه های پیش از ۱۳.x برای ویندوز و مکینتاش و فلش پلیر نسخه ۱۱.۲.۲۰۲.۴۶۰ و نسخه های پیش از ۱۱.x برای لینوکس تحت تاثیر این آسیب پذیری ها قرار دارند.

علاوه بر این، ادوب AIR Desktop Runtime نسخه ۱۷.۰.۰.۱۷۲ و نسخه های پیش از آن برای ویندوز و مکینتاش، Adobe AIR SDK and SDK & Compiler نسخه ۱۷.۰.۰.۱۷۲ و نسخه های پیش از آن و Adobe AIR نسخه ۱۷.۰.۰.۱۴۴ و نسخه های پیش از آن برای اندروید تحت تاثیر این آسیب پذیری ها قرار دارند.

اغلب نقص های امنیتی که اصلاح شده اند مربوط به آسیب پذیری هایی بودند که می توانند منجر به اجرای کد از راه دور شوند؛ همچنین مربوط به مسائلی از قبیل نشت و تخریب حافظه هستند که می توانند منجر به دور زدن ASLR شوند.

شرکت ادوب مسائلی از قبیل خط مشی های مبدا یکسان، آسیب پذیری سرریز پشته و آسیب پذیری های استفاده پس از آزادسازی را نیز اصلاح کرده است.

کاربران ادوب فلش پلیر Desktop Runtime بر روی ویندوز و مکینتاش باید به فلش نسخه ۱۸.۰.۰.۱۶۰، کاربران ادوب فلش پلیر Extended Support Release بر روی ویندوز و مکینتاش باید به فلش پلیر نسخه ۱۳.۰.۰.۲۹۲ و کاربران ادوب فلش پلیر بر روی لینوکس باید به نسخه ۱۱.۲.۲۰۲.۴۶۶ به روزرسانی کنند.

هم چنین شرکت ادوب به کاربران Adobe AIR Desktop Runtime توصیه می کند تا فلش را بر روی سیستم مکینتاش به نسخه ۱۸.۰.۰.۱۴۳ و بر روی سیستم ویندوز به نسخه ۱۸.۰.۰.۱۴۴ ارتقاء دهند.

کاربران Adobe AIR SDK and AIR SDK & Compiler نیز باید برای مکینتاش به نسخه ۱۸.۰.۰.۱۴۳ و برای ویندوز به نسخه ۱۸.۰.۰.۱۴۴ به روز رسانی کنند.

نرم افزار فلش پلیر برای کاربران مرورگرهای گوگل کروم و IE به طور خودکار به روز رسانی می شود. کاربران اندروید Adobe AIR باید این نرم افزار را به نسخه ۱۸.۰.۰.۱۴۳ ارتقاء دهند.

مرکز ماهر به نقل از شرکت ادوب به کاربران توصیه کرد تا به روز رسانی های خودکار ادوب ریدر و آکروبات را تایید کنند.

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
محققان امریکایی از تولید و عرضه گجت متفاوتی خبر داده اند که می تواند در مدیریت و کنترل استرس به کاربرانش کمک کند.

 استرس تبدیل به یکی از یاران همیشگی انسان های عصر امروزی شده تا جایی که برخی برای غلبه بر این حس به مصرف داروهای آرامش بخش روی می آورند. این موضوع در حالی است که فناوری در سال های اخیر به کمک انسان ها شتافته تا زندگی بهتری را برای آنها رقم بزند.

گجت های بسیاری برای کنترل و مدیریت استرس تولید و روانه بازار فناوری شده اند که از میان آنها می توان به ساعت، دستبند و همینطور هدفون های هوشمندی را نام برد که این امکان را در اختیار کاربرانشان قرار می دهند. اکنون گجت جدید و متفاوتی با همین قابلیت تولید و عرضه شده که می تواند سودمند و مفید باشد.

محققان امریکایی موفق به ساخت هدبند متفاوتی شده اند که به کنترل امواج مغزی کاربر پرداخته و واکنش های متفاوتی را در برابر استرس وارد شده به شخص بروز می دهد. این هدبند می تواند نقش متفاوتی در مدیریت و همینطور کنترل استرس ایفا کند. گجت جدید با نام Muse و به معنای «تفکر» است.

از قابلیت های این هدبند می توان به مجهز بودن به هفت حسگر EEG را نام برد که هر گونه فعالیت الکتریکی نامرتب در مغز را شناسایی و اطلاعات را به نرم افزاری که روی اسمارت فون ها نصب می شود، ارسال می کند.

این گجت با نرم افزاری که Calm نامیده می شود و باید روی اسمارت فون یا تبلت ها نصب شود، ارتباط برقرار می کند و به کاربرانش اجازه می دهد تا از وضعیت خود اطلاع پیدا کنند. این نرم افزار از قابلیت نصب بر پلتفورم های اندروید و iOS را برخوردار است.

مخترعان این گجت معتقدند استفاده طولانی مدت از این گجت می تواند در آرامش و همینطور تمرکز بیشتر کاربران نقش به سزایی را ایفا کند.
 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
سامسونگ از دو اسمارت فون جدید خود در چین رونمایی کرده که به دلیل برخورداری از قابلیت هایی مانند دوربین ۱۳ مگاپیکسلی یا حافظه ۱۶ گیگابایتی می تواند با استقبال کاربران سامسونگ مواجه شود.

 دو اسمارت فون جدید سامسونگ با نام های J۷ و J۵ به طور رسمی در چین معرفی شدند. در دو محصول معرفی شده Galaxy J۷ از قابلیت های سخت افزاری بیشتری نسبت به J۵ برخوردار است که می تواند توجهات بیشتری را به خود جلب کند.

از قابلیت های Galaxy J۷ می توان از مواردی مانند پردازنده هشت هسته ای Snapdragon ۶۱۵، رم ۱.۵ گیگابایتی نام برد. Galaxy J۵ همانطور که گفته شد از سخت افزار ساده تری برخوردار بوده و به پردازنده چهار هسته ای Snapdragon ۴۱۰، سرعت ۱.۲ گیگاهرتزی و رم ۱.۵ گیگابایتی مجهز شده است.



J۷ از نمایشگر ۵.۵ اینچی، کیفیت ۷۲۰ پیکسل و ضخامت ۷.۹ میلی متر و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است. J۵ از صفحه نمایش ۵ اینچی و کیفیت تصویر ۷۲۰ پیکسل و ضخامت ۸.۵
میلی متر و باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری برخوردار است.

اما این دو اسمارت فون از قابلیت های مشترکی مانند حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل، دو سیم کارته، قابلیت اتصال به LTE
و اندروید ۵.۱ برخوردار هستند.


 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
به تازگی صفحه کلیدی ویژه رایانه با قابلیت اتصال به تبلت ساخته شده که با امکان تغییر ظاهر کلیدها و علائم درج شده، می توان از آن در اجرای برنامه ها و اپلیکیشن های متنوع راحتی مورد استفاده قرار داد.

 معمولا استفاده از صفحه کلید در حین انجام برنامه های مختلف رایانه ای گیج کننده است. در این شرایط کاربر فراموش می کند که این بار هر کلید، میانبری (shortcut) برای کدام آیتم در هر برنامه رایانه ای است.

اکنون این مشکل با ابتکارعمل محققان شرکتی دانش بنیان در استرالیا حل شده است. آنها صفحه کلید جدیدی به نام Sonder طراحی و ساخته اند که اساس عملکرد آن استفاده از فناوری جوهر الکترونیکی است.

این فناوری امکان آن را ایجاد می کند که ظاهر تمامی کلیدهای اعداد، حروف و عملکردها با توجه به اپلیکیشنی که مورد استفاده قرار می گیرد تغییر کند.

در نتیجه کاربر در استفاده از برنامه های متنوع رایانه ای، با یک صفحه کلید ثابت و یکنواخت مواجه نیست.

البته Sonder نخستین صفحه کلید مبتنی بر جوهر الکترونیکی در جهان نیست. پیشتر صفحه کلیدهای مشابهی با قیمت قابل توجه ۱۵۰۰ دلار ساخته شده است اما این صفحه کلید جدید قیمتی درحدود ۳۵۰ دلار دارد.

این فناوری جدید با تمام رایانه های شخصی، مک و انواع مختلف تبلت و تلفن همراه هوشمند قابل استفاده است. ارتباط این صفحه کلید با تمامی این دستگاهها از طریق بلوتوث برقرار می شود.


 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
قدیمی ترین مدارگرد مریخ ناسا با ۶۰ هزارمین گردش به دور مریخ به مهمترین نقطه عطف حیات ۱۴ سال اش رسید.


 از مدارگرد شناسایی کننده مریخ موسوم به Mars Odyssey به عنوان  قدیمی ترین مدارگرد فعال ناسا در اطراف مریخ یاد می شود که همچنان زنده است به جمع آوری اطلاعات ارزشمند از این سیاره و انتقال آن به زمین ادامه می دهد.

بر اساس آنچه که ناسا اعلام کرده، این مدارگرد از زمان ورودش به مدار مریخ در ۲۴ اکتبر سال ۲۰۰۱ تاکنون ۱.۴۳ میلیارد کیلومتر به دور این سیاره چرخیده است.

این مدارگرد تاکنون توانسته دید کلی دانشمندان نسبت به مریخ را متحول کند. در این مدت دانشمندان علوم فضایی به تصور متفاوتی از مریخ نسبت به آنچه که تاکنون در نظر بسیاری از علاقمندان به این سیاره بوده دست یافته اند.

Mars Odyssey تاکنون ۲۰۸ هزار و ۲۴۰ تصویر مختلف از مریخ و توسط سیستم تصویربرداری حرارتی پیشرفته خود موسوم به THEMIS تهیه و راهی زمین کرده است.

بدون شک مهمترین کشف این مدارگرد را باید شناسایی مقادیر قابل توجهی رسوبات آب یخ زده در زیر سطح سیاره سرخ به شمار آورد.

همچنین این مدارگرد به تجهیزات پیشرفته آنالیز پرتوهای کیهانی مجهز است که به دانشمندان درخصوص تأمین بالاترین امنیت ممکن برای سلامت فضانوردان در سفرهای آتی به مریخ کمک زیادی می کند.

این کاوشگر ارزشمند همچنین باکیفیت ترین نقشه جهانی از مریخ را تهیه و راهی زمین کرده است. Mars Odyssey در سال ۲۰۱۴ بیش از هر زمان دیگری تاریخ ساز شد و آن زمانی بود که از نزدیکی دنباله دار Siding Spring در حین عبور از فاصله ناچیز ۱۳۹ هزار و ۵۰۰ کیلومتری مریخ رد شد و اطلاعات مهمی از آن تهیه و در اختیار دانشمندان قرار داد.

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
استفاده از مونوپادهای سلفی برای گرفتن عکس سلفی بسیار رایج شده و حتی در برخی مکان‌ها ممنوع شده است. حالا با پدهایی که گوشی را به هر جا که بخواهید می‌چسبانند، دیگر به مونوپادهای سلفی نیاز نخواهید داشت.

اگر می‌خواهید از خود و دوستانتان عکس بگیرید؛ اما نمی‌خواهید از مونوپاد سلفی استفاده کنید، نگران نباشید. یک روش بهتر برای این کار وجود دارد و آن هم استفاده از پدهای StuckOnz است. پد‌ StuckOnz برچسب دوطرفه‌ای است که مختص گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها طراحی شده است.

این برچسب‌ها از فناوری Nanosuction بهره می‌برند. این فناوری از یک سری بخش بسیار کوچک مکنده بهره می‌برد تا گوشی را به جایی که می‌خواهید بچسباند. در StuckOnz، یک لایه خارجی از صفحه Nanosuction، روی یک لایه ابر نرم قرار گرفته است. بخش چسبنده به گوشی شما و دیوار یا کمد یا غیره می‌چسبد. این پد به اندازه یک کارت اعتباری است و ضخامت آن تنها نیم میلی‌متر است.
این پدها روی هر سطح صافی می‌چسبند؛ اما احتمالاً باز هم در برخی شرایط به مونوپاد سلفی احتیاج خواهید داشت. پدهای StuckOnz را نمی‌توانید در آب‌وهوای بسیار سرد یا در آب‌وهوای بسیار گرم استفاده کنید؛ زیرا این پدها خاصیت مکندگی خود را در دمای بین ۳۲ الی ۱۲۰ درجه فارنهایت حفظ می‌کند. این پدها در سطوح مرطوب و چرب یا خاکی و کثیف نیز کار نمی‌کنند. همچنین اگر گوشی هوشمند یا تبلت شما وزن زیادی دارد، بایستی از دو پد StuckOnz استفاده کنید.


این پدها طی یک پروژه‌ای که در سایت Indiegogo گذاشته شده بود، بودجه ناچیز خود را به دست آورد و حالا قصد دارد بودجه خود را به ۱۰٬۰۰۰ دلار افزایش دهد تا علاوه بر دو رنگ مشکی و سفید این پدها، پدهای رنگی نیز ارائه دهد.
مطالب مرتبط
 

برچسب ها: دوستانتان ، مونوپاد ، سلفی ، برچسب ، گوشی‌های هوشمند ، تبلت‌ها ، برچسب‌ها ، فناوری ، ابر نرم ، کارت ، اعتباری ، خبرنو



:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
اپلیکیشن های بسیاری برای گرفتن تصاویر سه بعدی عرضه می شوند اما اکنون برنامه جالبی برای ثبت تصاویر سه بعدی عرضه شده که از قابلیت به اشتراک گذاری در صفحات اجتماعی را نیز برخوردار است.

اپلیکیشن های بسیاری عرضه می شوند که برخی از آنها تنها جنبه سرگرمی و بازی دارند و چندان کاربردی را برای کاربران به همراه ندارند. یکی از  این اپلیکیشن ها، برنامه  ۱۲۳D Catch محصول کمپانی Autodesk است. اپلیکیشن هایی که تصاویر ثبت شده را تغییر می دهند معمولا با استقبال قابل توجه کاربران مواجه می شوند.

در سال های اخیر، اپلیکیشن های بسیاری برای سه بعدی کردن تصاویر یا اشیاء عرضه شده اند اما اکنون با این اپلیکیشن می توان تصاویر سه بعدی جالب توجهی را با قابلیت به اشتراک گذاری در اختیار داشت. کاربران پس از نصب این برنامه به سادگی می توانند از امکانات آن بهره مند شوند. این برنامه پس از نصب به کاربرانش پیشنهاد می دهد که از چه جهت به شی یا اطرافش نگاه کند تا بتواند تصویر متفاوتی را در اختیار داشته باشد.

پس از پایان عکسبرداری می توان با استفاده از حساب  Autodesk یا حساب فیس بوک به این اپلیکیشن وارد شده و شاهد تصویر نهایی بود. کاربران می توانند تصویر نهایی را با دوستانشان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
مردم معمولاً مدل‌های جدید اس را به عنوان ارتقاء قابل توجهی در نظر نمی‌گیرند. اما این ممکن است در مورد آیفون ۶اس و ۶اس پلاس صادق نباشد.

این موضوعی است که یک گزارش تحلیلی جدید عنوان کرده است؛ آنهم زمانی کوتاه پس از این‌که یک منبع اطلاعاتی از داخل، جزئیات مشابهی را در مورد آیفون‌هایی که اپل قرار است در سال ۲۰۱۵ عرضه کند افشاء کرد.

«بیزینس اینسایدر» یک یادداشت تحقیقی از «سی‌تی» به‌دست آورده است که انتظارات مردم را از آیفون ۶اس و ۶اس پلاس لیست کرده است. بر اساس این یادداشت، تحلیل‌گران انتظار دارند که اپل دوام صفحه‏ی نمایش و کیفیت ساخت را بهبود داده و همچنین مشخصات گوشی و دوربین آن را نیز ارتقاء دهد.

سی‌تی می‌گوید که مدل‌های جدید ۶اس نسبت به مدل‌های پیشین، صفحه‌های سخت‌تری خواهند داشت و چنین پیش‌بینی می‌کند که احتمال بیشتری دارد که صفحه‌های محافظتی «گوریلا گلس ۴» به جای شیشه‌ی یاقوتی در گوشی‌های جدید مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین شایعاتی وجود دارد که اپل به سمت استفاده از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ در آیفون ۶اس برود تا از مشکلات خم‌شوندگی آن در آینده جلوگیری کند؛ این همان آلیاژ فلزی است که هم‌اکنون در مدل‌های ورزشی ساعت مچی اپل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود که آیفون ۶اس و ۶اس پلاس از پردازنده‌های سریع‌تر A9 و حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی استفاده کند. این مقاله به این نکته اشاره می‌کند که این ترکیب ممکن است سرعت را به میزان بیش از ۲۵ درصد بالا ببرد.

همانطور که گزارش‌های قبلی نیز اشاره کرده‌اند، همچنین انتظار می‌رود که دوربین عقب بهبود قابل توجهی در وضوح پیدا کند و از ۸ مگاپیکسل در مدل فعلی به ۱۲ مگاپیکسل در مدل‌های آینده ارتقاء یابد.

بالاخره انتظار می‌رود که آیفون ۶ اس همانند ساعت مچی اپل و مدل‌های جدید مک‌بوک، از تماس فشاری (ویژگی جدید که توسط اپل توسعه یافته و در آن میزان فشار دست بر روی صفحه سنجیده شده و پاسخ مناسبی مطابق آن داده می‌شود) پشتیبانی کند.
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()