آیفون ۶اس ممکن است بزرگ‌‏ترین ارتقاء‌‏ای باشد که تاکنون در مدل‌‏های اس ارائه شده است
نوشته شده توسط : ali
مردم معمولاً مدل‌های جدید اس را به عنوان ارتقاء قابل توجهی در نظر نمی‌گیرند. اما این ممکن است در مورد آیفون ۶اس و ۶اس پلاس صادق نباشد.

این موضوعی است که یک گزارش تحلیلی جدید عنوان کرده است؛ آنهم زمانی کوتاه پس از این‌که یک منبع اطلاعاتی از داخل، جزئیات مشابهی را در مورد آیفون‌هایی که اپل قرار است در سال ۲۰۱۵ عرضه کند افشاء کرد.

«بیزینس اینسایدر» یک یادداشت تحقیقی از «سی‌تی» به‌دست آورده است که انتظارات مردم را از آیفون ۶اس و ۶اس پلاس لیست کرده است. بر اساس این یادداشت، تحلیل‌گران انتظار دارند که اپل دوام صفحه‏ی نمایش و کیفیت ساخت را بهبود داده و همچنین مشخصات گوشی و دوربین آن را نیز ارتقاء دهد.

سی‌تی می‌گوید که مدل‌های جدید ۶اس نسبت به مدل‌های پیشین، صفحه‌های سخت‌تری خواهند داشت و چنین پیش‌بینی می‌کند که احتمال بیشتری دارد که صفحه‌های محافظتی «گوریلا گلس ۴» به جای شیشه‌ی یاقوتی در گوشی‌های جدید مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین شایعاتی وجود دارد که اپل به سمت استفاده از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ در آیفون ۶اس برود تا از مشکلات خم‌شوندگی آن در آینده جلوگیری کند؛ این همان آلیاژ فلزی است که هم‌اکنون در مدل‌های ورزشی ساعت مچی اپل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود که آیفون ۶اس و ۶اس پلاس از پردازنده‌های سریع‌تر A9 و حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی استفاده کند. این مقاله به این نکته اشاره می‌کند که این ترکیب ممکن است سرعت را به میزان بیش از ۲۵ درصد بالا ببرد.

همانطور که گزارش‌های قبلی نیز اشاره کرده‌اند، همچنین انتظار می‌رود که دوربین عقب بهبود قابل توجهی در وضوح پیدا کند و از ۸ مگاپیکسل در مدل فعلی به ۱۲ مگاپیکسل در مدل‌های آینده ارتقاء یابد.

بالاخره انتظار می‌رود که آیفون ۶ اس همانند ساعت مچی اپل و مدل‌های جدید مک‌بوک، از تماس فشاری (ویژگی جدید که توسط اپل توسعه یافته و در آن میزان فشار دست بر روی صفحه سنجیده شده و پاسخ مناسبی مطابق آن داده می‌شود) پشتیبانی کند.
مطالب مرتبط




:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: